دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

همه چیز درباره رپورتاژ آگهی

اگر در صفحه اول گوگل فقط برندهای معتبر و معروف را مشاهده می‌کنید، حضور در صفحه اول سخت خواهد بود اما همچنان غیر ممکن نیست. بسته به اینکه کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اید و  یا مدت ها از آغاز کسب و کار شما می گذرد،کلمه کلیدی که انتخاب می کنید متفاوت است. در غیر این صورت، ممکن است آن محتوای خاص، دیرتر از حالت عادی بتواند پروسه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را طی کند.

یعنی جایی که گوگل بهترین سایت‌ها را به عنوان نتیجه جستجو به کاربران نشان خواهد داد. بک لینکها عامل مهم رتبه بندی هستند. گوگل نه تنها این موضوع را به ما گفته است ، بلکه تقریباً در هر نمونه مطالعاتی رابطه مثبتی بین ترافیک ارگانیک دریافتی و تعداد بک لینک مشاهده شده است.
قرار گرفتن در صفحه اول جستجوی گوگل یک فرصت مناسب است تا با بیشتر دیده شدن به افزایش فروش محصولات و ارائه خدمات خود نزدیک‌تر شویم. بلکه آنها باید در راستای افزایش عمق ، فایده و سودمندی محتوای شما به کار برود.
لینک هایی هستند که شما به دیگر سایت ها می دهید یا از دیگر سایت ها دریافت می کنید. تاثیر این لینک ها برای صفحه اول گوگل به مراتب خیلی مهمتر از لینک های داخلی است، مخصوصا اینکه اگر از شبکه های اجتماعی باشد. به عنوان مثال ، اگر بخواهیم در واژه “اموزش کسب درامد از آپارات” در جایگاه اول گوگل قرار بگیریم بسیار سخت و تقریبا امکان ناپذیر است.
یکی دیگر از معمولی ترین روش ها برای انجام فهمیدن میزان حجم جستجو استفاده از گوگل ترند است. برخی از آزمونها و ویدئوها صدها هزاربار اشتراک گذاشته شده اند اما بک لینکی دریافت نکرده اند. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید رپورتاژ آگهی و جزئیات آن به مقالات آموزشی تسمینو به آدرس https://www.tesmino.com/reportage/   مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.