دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

پرداخت اینترنتی چیست؟

وقتی شما بدون حضور فیزیکی و تنها از طریق اینترنت محصول یا خدماتی را خریداری می کنید و با استفاده از کارت های اعتباری صورتحساب آن را پرداخت می کنید درواقع پرداخت اینترنتی انجام داده اید

 

فرآیند پرداخت اینترنتی

 

مدیران وب سایت ها با بانک ها قرارداد می بندند و به این ترتیب پول با همکاری بانک از طریق اینترنت از حساب مشتری به حساب مدیر سایت واریز می شود

در حال حاضر بانکهای ملت، سامان، پارسیان، ملی، اقتصاد نوین و پاسارگاد این امکان را فراهم آورده اند که افراد بتوانند با استفاده از کلیه کارت های بانکی تحت شتاب، خرید اینترنتی انجام دهند. یعنی این بانک ها به عنوان دروازۀ پرداخت یا درگاه پرداخت عمل می کنند.

 

این به این معنی نیست که فقط کارت های همین 5 بانک قابلیت خرید اینترنتی را دارد، بلکه به این معناست که این بانکها امکاناتی را فراهم کرده اند که بتوان با کارت سایر بانک ها نیز خرید اینترنتی کرد و این امکانات خود را در اختیار فروشگاههای اینترنتی قرار داده اند.

به این ترتیب شما پس از اطمینان از کالا یا سرویس سایت مورد نظر خود می توانید پول آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

 

با چه کارت هایی می توان خرید اینترنتی کرد

کارت بانک های ملت،ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، کشاورزی، توسعه صادرات و صنعت و معدن و بانک سینا امکان خرید اینترنتی دارند.

 

پارامتر های لازم برای خرید اینترنتی

در هنگام خرید اینترنتی 4 پارامتر کارت بانکی از شما پرسیده می شود.

در ادامه به بررسی تک تک این پارامترها می پردازیم:

 

1- شماره 16 رقمی درج شده بر روی کارت

این شماره در کارت همه بانک ها، بر روی کارت درج شده است. نمونه شماره کارت درج شده بر روی کارت های بانک ملت دیگر کارت ها آمده است

2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم

رمز خرید اینترنتی، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. حتی این رمز با رمز اینترنت بانک که حساب خود را از طریق اینترنت چک می کنید، نیز متفاوت است

 

در اکثر بانک ها زمانی که کارت خود را تحویل می گیرید، رمز خرید اینترنتی ندارید. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی یکی از کارهای زیر را انجام دهید:

 

1- اکثر بانک ها امکان تعریف رمز خرید اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده اند. به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کنید. کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را تعریف کنید.

 

2- به شعبه بانک خود مراجعه کنید و بگویید می خواهم رمز خرید اینترنتی دریافت کنم. اگر بانکتان بانک خوبی باشد حتماً راهنمایی می شوید.

 

 

3- کد CVV2

کد CVV2 به صورت یک عدد 3رقمی (و به ندرت 4رقمی) مانند شمارۀ 16رقمی حک شده روی کارت، بر روی اکثر کارت ها حک شده است. مثلاً روی کارت های بانک های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و... به صورت یک عدد 3رقمی حک شده است. یا در برخی کارت های بانک ملت 3 رقمی است

در برخی کارت های بانک تجارت، کد CVV2 به صورت رقم 17، 18 و 19 بعد از 16رقم شماره کارت حک شده است.

4- تاریخ انقضاء

تاریخ انقضاء هم روی اغلب کارت های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، نگران نباشید. از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده نمایید.

 

مشکلات احتمالی پرداخت اینترنتی

سیستم پرداخت اینترنتی توسط بانک های عامل به گونه ای طراحی شده است که هم ایمن باشد و هم ساده و کمترین نیاز به راهنمایی را برای خریدار ایجاد نماید. اما با این وجود برخی اوقات ممکن است مسائلی در هنگام خرید اینترنتی به وقوع بپیوندد.

مثلاً ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود.

معمولاً بدترین حالتی که ممکن است به وقوع بپیوندد این است که پول از حساب شما کسر شود، ولی به حساب فروشنده واریز نشود. اما نگران نباشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های واسط بانک است

نهایتاً خود بانک می باید مغایرت ها را رفع کند. منتظر بمانید و اگر تا 48 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با پشتیبانی سایت فروشنده و یا بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

 

اگر کارت بانکی شماcvv2 ندارد به روش زیر عمل نمایید 

اکثر بانک ها امکان تعریف رمز خرید اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده اند. به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کنید. کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. در بخش تعریف کردن یا تغییررمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را تعریف کنید

 

در این مرحله خود پرداز بانک به شما رسیدی می دهد که در آن کد CVV2 و تاریخ انقضای کارت نمایش داده شده است در صورتی که در رسید خودپرداز نیز code cvv2 تعریف نشده بود لطفا به یکی از شعب بانکتان مراجعه نمایید

 

برای خریداینترنتی نیاز هست که عابر بانک داشته باشیدشما می توانید به یکی از شعبه های بانک ملت مراجعه نمایید و درخواست صدور عابر بانک داشته باشید

 

امنیت درخرید اینترنتی

 

اگر قصد خرید اینترنتی از یک فروشگاه الکترونیکی را دارید باید با چشمانی باز این کار را انجام دهید. ما نمی خواهیم خرید اینترنتی را یک کار عجیب و سخت جلوه دهیم اما وقتی شما به صورت فیزیکی هم خرید می کنید مطمئنا از یک مکان معتبر خرید خود را انجام می دهید. خرید اینترنتی شاید ساده ترین و لذت بخش ترین کاری باشد که شما در اینترنت می توانید انجام دهید به شرطی که به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید.

 

 

خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر

 

قبل از خرید اینترنتی در مورد فروشگاهی که می خواهید از آن خرید کنید تحقیق کنید. فروشگاه های معتبر عموما آدرس پستی، تلفن و مشخصات خود را به طور دقیق در وب سایت شان درج می کنند. دقت کنید که فروشگاهی که از آن خرید می کنید یک فروشگاه فعال است یا یک وب سایت رها شده. در نظر داشته باشید تعداد زیادی وب سایت رها شده در اینترنت وجود دارند که روزی به مشتریان خود سرویس دهی می کردند اما به علل مختلف بی استفاده مانده اند اگر از طریق تبلیغات با فروشگاه آشنا شدید تقریبا می توان اطمینان داشت که فروشگاه مورد نظر فعال است، اما اگر به طور اتفاقی وارد فروشگاه شدید باید بررسی بیشتر نمایید. معمولا وب سایت های فعال بخش اخبارشان به روز است به عنوان یکی از نشانه های به روز بودن فروشگاه می توان در نظر گرفت است و یا اینکه بررسی کنید اطلاعات تکمیلی در مورد کالا به همراه قیمت و شرایط و هزینه های ارسال درج شده باشد. معمولا فروشگاه هایی که یک شعبه ی فیزیکی دارند بسیار مطمئن تر از فروشگاه هایی هستند که فقط به صورت مجازی پایه گذاری شده اند و آمارها نیز نشان می دهد اعتماد افراد به فروشگاه هایی که شعبه ی فیزیکی دارند بیشتر است. زیرا احتمال کلاهبرداری و یا این که کالای خریداری شده به دست شما نرسد کمتر است و اگر مشکلی پیش بیاید می توانید به آدرس فروشگاه مربوطه مراجعه کنید.

 

خرید به صورت آنلاین

در پرداخت های آنلاین همیشه وقتی می خواهید مرحله پرداخت وجه را از طریق کارت انجام دهید وارد سایت دومی خواهید شد که سایت بانک دریافت کننده وجه است که عموما سایت بانک ملت و یا سایت معتبر دیگر بانک ها می باشد. دقت کنید بسیاری از سارقان اینترنتی با راه اندازی سایت هایی شبیه به سایت های بانکها و آدرس های شبیه به آنها اقدام به کلاهبرداری نموده اند. اگر از مرورگر IEاستفاده می کنید، بعد از ورود به صفحه پرداخت بانک، تصویر یک قفل زرد رنگ بالای صفحه مشاهده می شود روی آن قفل کلیک کنید تا گواهینامه سایت باز شود. در قسمت آنجا آدرس بانک نوشته شده است .

 

مثلا اگر وارد سایت بانک ملت شده باشید باید pgw.bpm.bankmellat.ir نوشته شده باشد. ولی اگر وارد قسمت پرداخت شدید و این قفل زرد رنگ را مشاهده نکردید، یا نام داده شده درست نبود، شماره کارت رمز خود را وارد نکنید چون نشان دهنده ی این است که این سایت از نظر امنیتی تایید نشده است و یا اصلا سایت بانک نمی باشد و اطلاعات شما در اختیار افراد دیگری قرارخواهد گرفت.

تلگرام چیست

تلگرام چیست و توسط چه کسانی هدایت می‌شود؟ سرمایه تلگرام از چه طریق تامین می‌گردد و چرا این اپلیکیشن نسبت به سایر برنامه‌های پیام رسان مشابه محبوب‌تر شده است؟ با ما همراه باشید تا به پرسش و پاسخ‌هایی درباره برنامه تلگرام بپردازیم و شما را با مسنجر تلگرام بیشتر آشنا کنیم.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه پیام رسان تلگرام

تلگرام هم اکنون یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها یا برنامه های پیام رسان موجود به شمار می‌رود که قابلیت‌های بسیار متعددی را در اختیار کاربران قرار داده و استفاده از تمام سرویس‌های آن رایگان است. تلگرام ویژگی‌های متعددی دارد که آن را از سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان متمایز می‌کند. به عنوان مثال تلگرام از سیستم رمزنگاری سر تا سری بهره می‌برد و به هیچ عنوان اجازه دسترسی سایر افراد به حریم خصوصی کاربران را نمی‌دهد.

در این مقاله قصد دارید که بیشتر در مورد برنامه تلگرام و ماهیت آن صحبت کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با ما در ادامه همراه باشید.

تلگرام چیست؟

احتمالا پاسخ این سوال را کاملا می‌دانید. تلگرام یک برنامه پیام رسان یا اصطلاحا مسنجر است که امکان رد و بدل پیام‌های متنی، صوتی، فایل‌های تصویر، ویدیویی و غیره را به صورت رایگان و از طریق شبکه اینترنت امکان پذیر می‌کند. این اپلیکیشن همچنین از امکان ساخت گروه و انجام گفتگوهای گروهی و ساخت کانال هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. همچنین در حال حاضر امکان برقراری تماس صوتی مستقیم از طریق اینترنت هم به تلگرام اضافه شده است و انتظار داریم به زودی شاهد پیاده‌سازی آن در نقاط مختلف دنیا باشیم تلگرام برای اولین بار در سال 2013 منتشر شد.

ویژگی‌های اصلی تلگرام چه هستند؟

تلگرام مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این موضوع سبب شده که برنامه تلگرام بسیار محبوب شود. مطمئنا در یک پاراگراف کوتاه قادر به شر تمام قابلیت‌های تلگرام نیستیم، بنابراین مجبوریم از بسیاری موارد صرف نظر کنیم. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های تلگرام مربوط به امنیت بالای آن می‌شود. تلگرام از سیستم رمزگذاری سر تا سری (End to End Encryption) بهره‌مند است و به این صورت از حریم خصوصی کاربران حفاظت می‌کند.

سرعت عملکرد تلگرام بسیار بالاست و تیم توسعه دهنده آن به شدت در تلاش هستند تا عملکرد آن را بهبود بخشند. از اینرو هر روز قابلیت‌های جدیدی به این برنامه اضافه می‌شود. تلگرام امکان ساخت ربات و تعامل با سایر برنامه‌ها نظیر اینستاگرام را از طریق دستورات IFTT فراهم می‌کند.

برنامه تلگرام توسط چه کسانی پشتیبانی هدایت می‌شود؟

تلگرام به صورت کلی توسط دو فرد اصلی با نام‌های نیکلای دورف (Nikolai Durov) و پاول دورف (Pavel Durov) پشتیبانی و هدایت می‌شود. نیکلای دورف از نظر مسائل فنی و تکنیکی مجموعه توسعه دهنده برنامه تلگرام را هدایت می‌کند و پاول دورف حمایت مالی ایدئولوژیک مجموعه را بر عهده دارد. آقای نیکولای دورف پروتکل داده‌های سفارشی و منحصر به فرد را برای تلگرام ایجاد کرده است که متن باز، فوق‌العاده امن و بهینه سازی شده به منظور ارتباط همزمان با مراکز داده مختلف محسوب می‌شود. جالب است بدانید که تلگرام به طور کاملا رایگان عرضه شده و تمام نیازهای مالی آن توسط آقای پاول دورف تامین می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به چند پرسش و پاسخ پایه‌ای مرتبط با برنامه تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

منبع: موبایل کمک

آموزش ثبت نام در اینستاگرام و آموزش کار با اینستاگرام

ثبت نام در اینستاگرام یکی از راحت‌ترین عضویت‌های موجود در اپلیکیشن‌های اجتماعی است. در همان ورود اول، از شما خواسته می‌شود که اطلاعات اکانت خود را برای ورود به اکانت وارد کنید. اگر این اولین مراجعه‌ی شما است، می‌توانید با لمس گزینه‌ی Sign Up و سپس Signup with email or phone number وارد صفحه‌ی ساخت اکانت شوید تا با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن خود، در برنامه ثبت نام کنید. اگر از روش ایمیل استفاده کنیدT می‌توانید بدون تأیید لینک فعال‌سازی، وارد اینستاگرام شوید. اما اگر شماره تلفن را وارد کنید ابتدا باید کد تأیید را که به شما پیامک شده است در برنامه وارد کنید تا به مرحله‌ی بعد بروید.

·         در مرحله‌ی بعدی از شما خواسته می‌شود تا نام کامل خود (دلخواه) و یک رمز عبور برای اکانت انتخاب کنید. بعد از تکمیل این بخش و لمس گزینه‌ی Next، به مرحله‌ی اصلی یعنی تعیین نام کاربری یا آی‌دی خواهیم رسید. آی‌دی مورد نظرتان را وارد کنید و بعد از تأیید آزاد بودن آن، به مرحله‌ی بعدی بروید.

·         در این بخش از شما خواسته می‌شود تا برای پیدا کردن دوستان احتمالی، اکانت خود را به اکانت فیسبوک متصل کنید. اگر به هر دلیلی تمایلی به انجام اینکار ندارید گزینه‌ی Skip را انتخاب کنید تا به مرحله‌ی آخر ثبت نام وارد شوید.

·         در این بخش اینستاگرام مخاطبان شما را اسکن می‌کند و هر شخصی که اکانت اینستاگرام داشته باشد (با این شرط که شماره تلفن خود را در اکانت ثبت کرده باشد) به شما معرفی می‌کند تا در صورت تمایل او را فالو کنید. پیشنهادهای خود اینستاگرام نیز در تب جداگانه‌ای به شما نمایش داده می‌شوند تا با مرور محبوب‌ترین پیج‌های این شبکه، موارد دلخواه را فالو کنید.

کار تمام است. اکنون وارد محیط اینستاگرام شده‌اید. برای انتخاب عکس پروفایل نیز کافی است به پروفایل خود مراجعه کنید و با لمس طولانی روی عکس خام فعلی، یا مراجعه به بخش Edit You Profile عکس مورد نظرتان را انتخاب و آپلود کنید.

در نوار ابزاری که در پایین صفحه قرار دارد ۵ گزینه وجود دارد که به جز گزینه میانی که مربوط به ارسال پست جدید است و در ادامه آن را معرفی می‌کنیم، ۴ گزینه دیگر به ۴ بخش اصلی اینستاگرام اختصاص دارند.

گزینهی اول (آیکون خانه) مربوط به بخش اصلی برنامه یا به اصطلاح Feed-ها است. این بخش مانند Home Page فیسبوک عمل می‌کند و پست‌های ارسال‌شده توسط اشخاصی که آن‌ها را فالو کرده‌اید به‌صورت یکجا در این بخش به نمایش گذاشته می‌شوند. این بخش در ابتدا پست‌ها را به ترتیب زمان انتشار نمایش می‌داد که متاسفانه در اقدامی عجیب از سوی مسئولین اینستاگرام و با وجود مخالفت‌های اکثر کاربران این شبکه، ترتیب نمایش پست‌ها کاملا به هم ریخت و هم اکنون پست‌ها به‌صورت به هم ریخته و شانسی نمایش داده می‌شوند. البته خود اینستاگرام اعلام کرده است که ترتیب پست‌ها را طوری نمایش می‌دهد که پست‌هایی که برای شما مهم‌تر است در بخش بالاتر نمایش داده شود؛ اما در عمل شاهد چنین موضوعی نیستید و پست‌ها به‌صورت کاملا Random نمایش داده می‌شوند.

گزینه‌ی دوم (آیکون ذره بین) بخش جستجوی اینستاگرام است که در آن به موارد مهم و بااهمیتی دسترسی خواهید داشت.

·         اولین بخش که در بالای صفحه قرار گرفته، مربوط به بخش جستجو اینستاگرام است. در این قسمت با چهار تب متفاوت (Top, People, Tags و Places) رو‌به‌رو خواهید شد. اگر کلمه‌ مورد نظر شما در بخش اکانت‌ها (People) جستجو شود، صفحههای مربوط به آن و اگر همین کلمه در بخش هشتگ‌ها (Tags) جستجو شود نیز تمامی عکسهای مرتبط با موضوع جستجوشده‌، برای شما به نمایش در خواهد آمد. بخش Top نیز ترکیبی از آی‌دی‌ها، هشتگ‌ها و مکان‌ها است و زمانی که کلمه‌ای را در کادر جستجو وارد می‌کنید می‌توانید در تب Top تمامی موارد مهم را اعم از هشتگ و... مشاهده کنید

·         دومین بخش مربوط به یک نوار باریک است که در آن می‌توانید لایو ویدیوها و استوری‌‌های محبوب و منتخب را مشاهده کنید تا در صورت تمایل آن‌ها را تماشا کنید. اگر با مفهوم لایو ویدیو یا استوری آشنایی ندارید در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

·         بخش سوم نیز مربوط است به عکس‌ها و ویدیوهایی که به‌صورت اتفاقی از حساب‌های مختلف اینستاگرام (که فالو نکرده‌اید) به شما نمایش داده می‌شوند. این انتخاب‌ها بر اساس علایق شما صورت می‌گیرد، به این معنا که اینستاگرام با آنالیز افرادی که فالو کرده‌اید و تصاویری که لایک می‌کنید، عکس‌ها و ویدیوهایی که احتمالا برای شما جالب است، در این بخش برای شما نمایش می‌دهد

گزینهی سوم (آیکون قلب) بخش مدیریت اعلانها است. این بخش شامل دو برگه جداگانه با عنوان You وFollowing است. در بخش You اگر کسی برای شما درخواست دوستی بفرستد، عکس شما را لایک کند یا برایتان کامنت بگذارد به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. در تب دوم نیز میتوانید اطلاعات مختصری از افرادی که آنها را فالو کردهاید پیدا کنید. برای مثال میتوانید متوجه شوید که دوستتان چه عکسهایی را لایک یا به تازگی چه صفحهای را فالو کرده است

گزیه چهارم (آیکون آدمک) نیز پروفایل شخصی شما است. در این بخش تمامی عکسها و ویدیوهایی که ارسال کردهاید وجود دارند و میتوانید به تغییر اطلاعات اکانت خود بپردازید.

 

منبع: زومیت

آموزش دانلود آهنگ

شاید همه شما براتون پیش اومده باشه سری به سایت های موزیک زده باشید یا به دنبال یک آهنگ خاص هستید و در جست و جوی گوگل به دنبال آن گشته باشید سایت هایی را در نتایج دیده اید که دارای تنوع زیادی هستند خب برای شما مطلوب تر هست که این سایت ها همان آهنگ مورد نظر شمارا داشته باشد و از گذاشتن مطالب دیگر در صفحه مورد نظر خودداری کرده باشند به طور مثال شما کلمه دانلود آهنگ غمگین را در گوگل سرچ کردید خیلی جالب هست که به صفحه از سایتی مراجعه کنید که تماما آهنگ های غمگین از خواننده های مختلف را دارا باشد و یا دانلود آهنگ بتراش ای سنگ تراش آغاسی را جست و جو کرده اید چقدر خوب هست که دقیقا به خود این آهنگ برسید و مستقیما و بدون هیچ دردسری آهنگ را دانلود کنید.

خب با توضیحات بالا دریافتید بهترین سایت برای دانلود آهنگ چه سایت هایی میتونه باشه خود من بارها شده سری به این سایت ها زدم و به دنبال آهنگ جدید بودم خب به هرحال سایت هایی را دیدم که شاید اصلا آهنگ جدیدی ندارند و در نتیجه جست و جو قابل نمایش هستند حال بهترین راه برای یافتن بهترین نتیجه کدام است

در اکثر موارد کلمه خاصی و یا تکه ایی از آهنگ را به خاطر دارید ولی نه اسم خواننده را میدانید و نه اسم خود آهنگ موتورهای جست و جو این قابلیت را دارند با سرچ تکه ایی از آهنگ سایت هایی را به شما نمایش می دهند که حاوی اون آهنگ هستند و حتی قابلیت پخش قبل از دانلود هم دارند ولی خب گاهی پیش آمده تکه ایی از آهنگ و یا اسم خواننده و هم نام آهنگ را نمی دانید ولی حدس میزنید و یا مطمعن هستید این آهنگی که شنیده اید آهنگ جدیدی هست و به تازگی منتشر شده است خب بسیار راحت است

به موتورهای جست و جو مراجعه میکنید و کلمه دانلود آهنگ جدید را وارد کرده به دنبال آهنگ مورد نظر خود در بین سایت هایی نمایش داده شده میگردید

خب بارها هم پیش آمده به دنبال آهنگ هایی هستید که برای مناسبت خاص و یا حسی خاص  به آن دارید هستید مثلا آهنگی ملایم حال فرق ندارد از چه خواننده و یا قدیمی باشد یا جدید فقط یک آهنگ ملایم و یا یک آهنگ غمگین باشد برای حس خاصی که دارید این جست و جو هم می تواند از موتورهای جست و جو سرچ شود و در آن ها با سایت هایی که معرفی می شود به دنبال انتخاب خود بگردید این گردش به شما کمک خواهد کرد که شاید بهترین آهنگ را برای جست و جوی خود پیدا کنید

خب در این بین باید اشاره ایی داشته باشیم به اون دسته از کسانی که مراسمی شاد در پیش دارند و قصد دارند بهترین آهنگ های شاد را با خود همراه داشته باشند این گزینه بهترین و راحت ترین نوع جست و جو می باشد به این دلیل که اکثر دسته بندی ها مرتبط به دانلود آهنگ شاد هست و خیلی آسان هست که آهنگ های شاد را در موتورهای جست و جو بیابیم و دانلود کنیم و آلبومی زیبا از این آهنگ ها داشته باشیم

 این مقاله کلا برای افرادی منتشر شده است که شاید خیلی مبتدی هستند و شاید مثل خیلی ها قادر به جست و جوی تخصصی نداشته باشند و یا اصلا آشنایی با جست و جو و گشت و گذار در اینترنت را ندارند خب با پیشرفت تکنولوژی باید آموزش هایی از هر دسته منتشر شود برای تمام افراد از اغشار مختلف برای یادگیری امیدوارم این مقاله موثر باشد