دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

چرا ماکروفر داغ نمی‌ شود؟


گرم نشدن مایکروفر یکی از مشکلات بسیار مهمی می باشد که بروز این علت به موارد بسیاری بستگی خواهد داشت. در هرخانه و آشپزخانه‌‌ای چند سالی می باشد که دستگاه مایکروفر جای خود را باز کرده است و به عنوان یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم برقی خانگی در دسترس همه‌ی افراد منزل جهت گرم کردن و یخ‌زدایی مواد غذایی می‌باشد. کیفیت و سرعت بسیار بالای این دستگاه در گرم کردن مواد غذایی سبب شده است تا انتخاب اول افرادی باشد که زمان بسیاری برای آماده‌سازی کردن غذا نخواهند داشت. از گرم نمودن نان صبحانه گرفته تا پختن پیتزا برای شام یا آماده نمودن یک کیک فوق العاده خوشمزه برای میان وعده، همه و همه با استفاده از ماکروفر امکان پذیر می باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

دلیل گرم نشدن مواد غذایی در انواع مایکروفرها چیست؟

زیاد پیش آمده است که مشتریان از گرم نکردن مناسب مواد غذایی در مایکروفر شکایت دارند. عوامل متعددی سبب پیش آمدن این مشکل در مایکروفر شده است.

با استفاده از مایکروفر در طول زمان ممکن می باشد برخی از قطعات آن دچار خراب شدن گردد و عملکرد دستگاه را با مشکل زیادی مواجه نمایند. تعمیر کردن لوازم خانگی ازجمله تعمیر مایکروفر نیازمند دانش و تخصص تعمیرات می‌باشد و باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص صورت بگیرد و نباید دستگاه خود را جهت تعمیرات و عیب یابی کردن به مراکز نامعتبر تحویل نمایید. مشکل گرم نکردن مایکروفر ممکن می یاشد به دلایل زیاد و مختلفی رخ بدهد و برای عیب یابی کردن آن در خانه موارد مختلفی را میتوانید مورد بررسی قرار دهید.

 

دلایل مهم داغ نشدن مایکروفر

1. سوختن ویا خرابی لامپ مگنترون یا همان لامپ اشعه

لامپ مگنترون یا لامپ اشعه قطعه فوق العاده مهمی در مایکروویو می باشد که در محیط دستگاه سبب آزادسازی و تولید کردن اشعه مایکروفر می‌گردد. مایکروفرها هرچه زمان بیشتری روشن بمانند، لامپ اشعه برای مدت بیشتری روشن باقی می‌ماند و اشعه زیادتری به مواد خوراکی و غذایی نفوذ می‌نماید.

 

2. خراب شدن ترانس

ترانس در هر مایکروفری قرار دارد که انرژی مگنترون را برای تابش و تولید نمودن امواج آن در محیط مایکروفر تامین مینماید. این دستگاه حرفه ای که از تعداد زیادی سیم‌‌پیچ‌های متعدد و خازن تشکیل شده است با تولید کردن انرژی فوق العاده بالای ولتاژ در مایکروفر به لامپ اشعه کمک می‌نماید تا وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام دهد.

 

3. خراب شدن برد مایکروفر

در مایکروفر برد یک قطعه الکترونیکی می باشد که به عنوان مغز دستگاه عمل می‌نماید. از طریق الکتریسیته این قطعه به قطعات مختلف مایکروفر دستور شروع و پایان عملکرد را خواهد داد. خراب شدن برد دستگاه سبب می‌گردد تا فرمان اشتباهی به لامپ مگنترون یا ترانس ارسال گردد و تولید و انتشار نمودن اشعه ماکروفر با مشکل روبرو خواهد شد.

 

4. خراب شدن خازن مایکروفر

یکی از قطعات مهم در مایکروفرها خازن می باشد. عملکرد صحیح و درست خازن سبب گرم کردن یکنواخت و مناسب مایکروفر می شود، برای مگنترون دیود ولتاژ و خازن را بالاتر برده تا مگنترون بتواند به بهترین نحو مواد غذایی را گرم نماید. نیم سوز یا خراب شدن خازن سبب گرم نکردن مناسب مایکروفر می گردد. از ساده ترین راه های تشخیص خراب شدن خازن مایکروفر به موارد زیر میتوان اشاره نمود :

تایمر - دکمه ها- زمان سنج و سایر قسمت های مایکروفر به درستی عمل می نمایند اما مواد غذایی گرم نمیشود.

5. سوختن یا خراب شدن دیود مایکروفر

در ماکروفر، دیود موجود برای خنثی نمودن ولتاژ با خازن عمل می‌نماید، که برای تغذیه مگنترون لازم و ضروری است. اگر دیود از کار بیوفتد و یا بسوزد، ماکروویو دیگر تغذیه نمی‌گردد و در نتیجه نمی‌تواند مواد غذایی را گرم نماید.

تبدیل توان AC را به DC با کمک دیود خروجی انجام می‌گیرد و ولتاژ را تقریبا 2 برابر می‌نماید. توسط مگنترون این ولتاژ سبب میگردد که مواد غذای شما را کاملا گرم نماید.

 

6. خراب شدن سوییچ درب مایکروفر

ماکروفرها دارا 3 یا 4 سوئیچ درب می باشند. برای اطمینان نمودن از بسته شدن کامل درب این سوئیچ ها طراحی شده اند و هنگام بسته بودن درب فعال میگردند. این مکانیسم ایمنی در واقع برای مایکروفر است تا هنگام باز شدن درب هیچ اشعه مضری ایجاد نکنند.

علائم مهم ضعیف شدن مایکروفر چیست؟

مواردی راکه در بالا برای شما کمک ذکر نمودیم تا عیب و ایراد مایکروفر خود را درخانه پیدا کنید البته موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که باید توسط متخصصان تعمیرات مورد بررسی قرار بگیرد از قبیل: بررسی نمودن شکستگی آهنربای لامپ مگنترون، خرابی یا سوختگی لوله اشعه آن و مشکلاتی مربوط به سیم کشی مگنترون.که این موارد تنها توسط تعمیرکار متخصص و حرفه ای قابل عیب یابی و بررسی می باشد.

تعمیر کردن مایکروفر کار ساده‌ای نیست و نیازمند تخصص می باشد ، بهتر می باشد از بدست گرفتن انبردست و پیچ گوشتی جهت تعمیر خودسرانه خودداری نمایید و بصورت آنلاین می توانید در کمتر از ۵ دقیقه از تعمیرگاه های معتبر درخواست تعمیرکار دهید تا بصورت رایگان پیک تعمیرخونه نسبت به دریافت مایکروفر خراب شده‌ی شما اقدام نمایند و پس از تعمیر کردن مجددا بصورت رایگان مایکروفر شما را همراه با ضمانت نامه شرکتی درب خانه تحویل نمایند.

چرا مایکروفر به خوبی غذا را گرم نمی‌کند؟

مایکروفر دستگاهی می باشد که کشف امواج و پیشرفت تکنولوژی سبب حضور آن در میان لوازم برقی آشپزخانه گردیده است. این دستگاه بی نظیر می‌تواند با کمک اشعه مایکرو در کسری از ثانیه غذای شما را با سرعت شگفت‌انگیزی بسیار داغ نماید. اشعه مایکرو نوعی موج می باشد که در طیف امواج الکترومغناطیس به طول 2450 مگاهرتز می‌رسد قرار گرفته است.

قابلیت نفوذ امواجهای مایکروفر به ذرات آب، چربی و روغن را دارند و همچنین سبب برانگیختگی ذرات و اتم‌های موجود در غذا خواهند شد و به این ترتیب مواد غذایی داخل دستگاه مایکروفر شروع به گرم شدن می‌نمایند. به همین دلیل عدم گرم شدن مایکروفر به عملکرد اشعه‌ها مربوط می باشد.

 

 

تعمیرات تخصصی ماکروفر برند بکو در منزل ویا محل مورد نظر

تعمیرات ماکروفر بکو در منزل و محل مورد نظر

بکو یک کمپانی اروپایی می باشد که از کیفیت فوق العاده و فروش بسیار بالایی در جهان برخوردار است جهت تعمیرات ماکروفر برند بکو می توانید با مرکز تعمیرات تخصصی تک لند در تهران تماس بگیرید.

تعمیرات ماکروفر کنوود در منزل و محل مورد نظر

کنوود یک شرکت ژاپنی می باشد که در شهر بزرگ توکیو ژاپن واقع گردیده است، جهت تعمیرات ماکروفر کنوود خود با  مرکز تعمیرات تخصصی ماکروفر کنوود تماس بگیرید.

تعمیر ماکروفر اسنوا در منزل و محل مورد نظر

اسنوا یک مارک معتبر تولید کننده‌ی محصولات خانگی در کشور ایران می باشد، این کمپانی بزرگ یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب است، جهت تعمیرات ماکروفر برند اسنوا می توانید با مرکز تعمیرات تخصصی تک لند سرویس  تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات تخصصی ماکروفر کنوود

نمایندگی تعمیرات تک لند سرویس با تاکید بر دانش فنی و تخصصی تعمیرکاران و انتخاب متخصصان نمونه همواره در تلاش جهت ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و ایجاد یک بستر فوق العاده مناسب جهت رفاه حال مشتریان می‌باشد، این نمایندگی با راه‌اندازی شعب متعدد سعی در ارائه خدمات تعمیر ماکروویو کنوود در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اقصی‌نقاط تهران و حومه را داشته و دستگاه شما را به‌سرعت سرویس و تعمیر خواهد کرد؛ بنابراین تعمیرات ماکروفر کنوود خود را به نیروهای زبده ما در نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران بسپارید و در زمان و هزینه‌های پرداختی صرفه‌جویی کنید؛ چراکه تعمیرکاران ما باکیفیت‌ترین خدمات را با قیمتی منصفانه مطابق با تعرفه‌های مصوبه از سوی نهاد نظارتی (اتحادیه) ارائه خواهند داد؛ همچنین به جهت اطمینان خاطر شما عزیزان کلیه خدمات و قطعات مورداستفاده توسط تکنسین دارای ضمانت‌نامه ۶ ماهه‌ای می‌باشد که در پایان فرایند تعمیر به شما عزیزان تقدیم خواهد شد، بی شک بهره‌مندی از ارائه این خدمات سبب افزایش اعتماد مشتریان و جلب رضایت آن ها خواهد شد.

 

ارائه خدمات تعمیر و سرویس‌دهی در نمایندگی تعمیرات تک لند سرویس

1) عیب‌یابی صحیح و بررسی دقیق ماکروفر

2) تعمیر و سرویس دهی ماکروفر در محل مورد نظر

3) داشتن نیروهای متخصص و با سابقه تعمیرات ماکروفر در تهران

4) نمایندگی تعمیرات ماکروفر کنوود در تهران

5) سرعت فوق العاده بالای ارائه خدمات تعمیر مایکروفرکنوود

6) به‌کارگیری قطعات اورجینال و اصلی کنوود

7) ارائه ضمانت نامه ۱۸۰ روزه تعمیرات و قطعات مایکروفرکنوود

8)تعمیرات مارک کنوود با منصفانه‌ترین نرخ مطابق با تعرفه مصوبه از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی

9) ارائه نمودن فاکتور رسمی و معتبر تعمیرات مایکروویو در تهران

10) اعزام فوری تیم تعمیرکاران متخصص ماکرووفرکنوود به منزل و محل مورد نظر

11) پشتیبانی و پیگیری به صورت شبانه روزی

12) بررسی کیفیت و نظرسنجی و همچنین رضایت مشتریان

 

دلایل اصلی مراجعه متقاضیان جهت تعمیرات تخصصی مایکروفر برند کنوود :

1)  گرم نشدن مواد خوراکی

2)  عدم باز شدن درب مایکروویو

3) خاموش شدن اتوماتیک مایکروفر بعد از چند ثانیه

4) عدم روشن شدن لامپ روشنایی مایکروویو

5) داشتن ایرادات و یا عمل نکردن درست و صحیح تایمر مایکروفر

6) تولید صدای بسیار زیاد به هنگام داغ شدن

7) عدم چرخش سولاردام یا سینی ماکروفر

8)  جرقه زدن به هنگام عملکرد مایکروفر

9)  روشن شدن اتوماتیک مایکروفر

10)  خراب شدن میکروسوییچ ها و عدم بسته شدن درب مایکروفر

11)  عدم جلو رفتن برنامه تنظیم گردیده

12)  مشاهده نمودن پیغام های خطاء و یا آور

13)  عدم روشن شدن نمایشگر و مایکروفر 


تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیرات لپ تاپ لنوو را از ما بخواهید

کسانی که از مدل های مختلف لپ تاپ لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو رو به رو هستند.با ما همراه باشید تا ویژگی ها بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات لپ تاپ لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

آشنایی با ویژگی های لپ تاپ لنوو

لپ تاپ های لنوو با توجه به کیفیت و کارایی بالایی که دارند، امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین کالا های دیجیتال شناخته می شوند.

شرکت لنوو با توجه به معنای اسم خود که از ایده و خلاقیت گرفته شده است، تصمیم گرفته است تا در مدل های مختلف لپ تاپ همواره به دنبال نوآوری مطابق با تکنولوژی روز دنیا باشد.

در برخی از موارد لنوو در تولید لپ تاپ ها سعی کرده است نگاهی به سمت آینده نیز داشته باشد که در مورد لپ تاپ های سری IdeaPad Yoga 13 و Lenovo Yoga 2 Pro به موفقیت هایی نیز دست پیدا کرد.

این مدل از لپ تاپ ها با نگاهی به نیاز های کاربران به تکنولوژی های آینده نیز مانند چندکاره بودن مجهز شده بودند و به راحتی کاربر می توانست این محصولات را به عنوان یک تبلت نیز مورد استفاده قرار دهد و برای تعمیرات لپ تاپ لنوو دغدغه ای نداشته باشد.

در سال های اخیر همواره لنوو به عنوان یکی از چند شرکت برتر در زمینه ی تولید و فروش لپ تاپ ها معرفی شده است.

همین موضوع نمایانگر استقبال مشتریان از محصولات لنوو بوده که البته باعث بالا رفتن اهمیت بحث پشتیبانی از محصولات شرکت را بالاتر می برد.

تعمیرات لپ تاپ لنوو

با توجه به محبوبیتی که این لپ تاپ ها در میان کاربران دارند، مراکز مختلفی در سراسر کشور برای ارائه ی خدمات و تعمیرات این محصولات اقدام نمودند.

البته کیفیت کار این مراکز با هم متفاوت می باشد اما با نگاهی به خدمات بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو می توان به راحتی معیار های کیفیت خدمات ارائه شده را سنجید.

با توجه به ساختار خاصی که لنوو در ساخت مدل های مختلف لپ تاپ خود استفاده کرده است، تعمیرات لپ تاپ لنوو را می توان یک امر کاملاً تخصصی دانست.

مرکز ما به عنوان بهترین نمایندگی لنوو با خدمات ویژه و منحصر به فردی که در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ لنوو ارائه می کند، می تواند تمامی انتظارات مشتریان از یک مرکز مجهز و به روز را برآورده نماید.

خدمات ارائه شده در بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ ها در گذر زمان، این مرکز از یک کادر مجرب و با مهارت کامل برای قسمت تعمیرات لپ تاپ لنوو بهره می برد.

این افراد که آشنایی کاملی با سیستم ها و قسمت های مختلف هر لپ تاپ و همچنین نحوه ی برطرف نمودن اشکالات پیش آمده را دارند، می توانند در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات لپ تاپ را به پایان برسانند.

استفاده از ابزار مناسب و تجهیزات به روز امری است که در بالا رفتن کیفیت تعمیرات لپ تاپ لنوو به این افراد کمک شایانی نموده است.

تعمیرات لپ تاپ لنوو در دو بخش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری صورت می گیرد.

مهم ترین کار برای تعمیرات این محصولات، عیب یابی در اولین مرحله می باشد که از طریق تجهیزات مرکز به راحتی انجام گرفته و باعث سریع شدن روند تعمیرات می شود.

در پایان نیز به مشتریان گارانتی تعمیر ارائه می شود تا آن ها با خیال راحت از کارایی بالای دستگاه خود بتوانند از آن در محیط های مختلف استفاده نمایند.

کاهش هزینه ها و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

در کنار تمامی ویژگی هایی که در بالا گفته شد، یکی از مهم ترین فاکتور ها هنگام سپردن تعمیرات لپ تاپ لنوو به این مرکز را می توان قیمت بسیار مناسب و اقتصادی تعمیرات دانست.

علاوه بر این زمانی که دستگاه مورد نظر شما دچار نقص کلی در یکی از قسمت ها شده باشد و نیاز داشته باشیم که آن قسمت را تعویض نماییم، از قطعات اصلی برای این کار استفاده می شود.

متاسفانه بسیاری از مراکز تعمیر لپ تاپ لنوو با استفاده از قطعات فرعی و غیر اورجینال که به وفور در کشورمان یافت می شود، در کنار کاهش قیمت تمام شده ی تعمیرات، کیفیت آن را نیز پایین می آورند.

استفاده از قطعات فرعی باعث می شود تا دستگاه شما پس از مدتی کارایی خود را از دست داده و با مشکلات جدی رو به رو شود.

برخی از خدماتی که در قسمت تعمیرات لپ تاپ لنوو توسط کادر مرکز ارائه می شوند عبارتند از:

برطرف نمودن تمامی مشکلات سخت افزاری و در صورت نیاز تعویض قطعات آن ها

رفع مشکلات مربوط به هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه

رفع مشکلات شبکه

نصب برنامه های کاربردی و آپدیت آن ها در صورت نیاز

تعمیر مادربرد دستگاه

تعمیر و یا تعویض کیبورد

رفع مشکلات مربوط به تاچ پد مدل های مختلف لپ تاپ لنوو

تعمیر و برطرف نمودن مشکلات پورت های ارتباطی

تعمیرات مربوط به شارژر، باتری و بلندگوی دستگاه با تخصصی ترین ابزار روز دنیا و …

دیگر خدمات ما در مرکز نمایندگی لنوو

تعمیرات تخصصی تبلت لنوو

تعمیرات تخصصی گوشی لنوو

 

منبع: تعمیر لپ تاپ لنوو

Essential Advice On Achieving Success Through Article Marketing

Article marketing is one of the latest marketing trends and has proven to be quite profitable for many kinds of businesses. There are things that you could do and some things that you should avoid doing to make the most of your efforts. The following advice was written to help you know your next move. Start a blog on your company website. This blog can and should contain useful information for people who would need your products or services. If the information you give is thought out and informative, they will come back to your site again and again to see what else you have written.

Keep your content up to date. If readers come across an older article and realize it is dated, they will leave immediately. You should try to keep your articles recent, which can simply be done by adding links to updated articles. Take advantage of the "Most Recent" or "Most Popular" features on your site. This way, even old content will generate money for you. If you own a real estate website, you can get a good amount of targeted traffic by writing articles that refer people back to your site. These articles increase your search engine visibility, which, in turn, increases the number of people that will view your advertisement on your website.

Try forming a logo that is geared towards the product that you offer. You don't have to be a big company to have a logo. Having a eye-catching and rememberable logo will help your readers find your work and encourage return visits when your logo is spotted elsewhere on the web. Your consumers are readers, and it is best to provide them with something that they can remember. Put your articles on your site first, unless forbidden. By doing this, your website will gain the attention of the search engines and you will rank more highly. Get the article indexed by the search engines on your site first and then send your articles out in the world to attract more customers.

It is important to be patient when employing article marketing tactics. Article marketing is definitely not the quickest sort of online advertising. The benefits take months to make an impact on website traffic figures. One distinct advantage to focus on is that article marketing is a fairly long-term strategy; its traffic-boosting effects linger for a long time after the initial effort is made. When writing to get traffic, do not worry about the length of your content or the exact topic it covers. You need to target a few keywords that people would use if they were interested in reading something similar to your content. Your content needs to refer constantly to these keywords.

Travel article marketing is a great way to build back links to your travel web site and become a known authority in the subject. Use your love of travel as inspiration when writing your articles. People will always need helpful information about their destinations. So, if travel is your passion consider sharing your knowledge by becoming a trusted voice in travel writing.

A good way to increase your visibility and market your articles, is by writing guest posts on other blogs. Approach bloggers who write about a subject that is relevant to your articles and ask if you can write a guest post. Be sure to include a link back to your website at the end of the post. Grabbing the attention of the reader is the most important part of article marketing. The writer must make sure that his article is both informative and interesting to his target audience. You do not need a website or a blog to be a great article marketer, but you will still need to reach out and make your presence known on various sites and blogs. A lot of people think article marketing is a shortcut in internet marketing, but it actually involves a lot more work, because you need to continuously write articles and post them in various locations.

Stockpiling articles is a great idea if you're trying to become a marketer. You never know when you're going to need the extra content for a new campaign or to extend an old one, so make sure that you keep tabs on your cache and keep it organized so that you can easily find the content and get it out to the public. Bullet points are a great way to emphasize the quality of any product you're pushing via an article, but you shouldn't rely too heavily on these. Your articles are still going to need relevant content, and relying too much on bullets makes it seem like you just copied the benefits provided by the manufacturer.

Make sure that your article fits with the title you have provided for the piece. Nothing is more frustrating to a customer than when they are searching for information and they wind up on a page that has nothing to do with what they need. Keep everything relevant, and you will keep your customers happy. Sometimes when a person is looking for a creative or new way for them to market through an article using an article that is not blatantly marketing something can be the best way. By producing an article that does not directly shove a product in someones face but subtly suggests it one can have more success.

Make use of the author's box that comes after your article in the directory. You should take this time to write a good, brief biography about yourself and be sure to include a link back to your site for readers to click on. Use this box as a "call to action" to help you get more traffic to your site from the directories.

It will benefit you to use the helpful advice and information that you have read in this article to help you develop a successful article marketing plan. If you plan carefully, you will reap the rewards from the hard work and dedication that goes into a successful article marketing campaign.

تاریخچه محصولات و شرکت ایسر

شرکت های زیادی در زمینه تولید کامپیوتر وجود دارند و با هم در رقابت هستند و تلاش می کنند تا بهترین محصول را تولید کند در سال ۱۹۷۶ (استین شیه) به همراه همسر ۵ نفر از دوستانش در شهر تاییه کشور تایوان با ۱۱ کار کن و سرمایه ۲۵۰۰۰ دلار شرکت ایسر را تاسیس کرد.ما در این مطلب در وبلاگ ما  قصد داریم تارخچه شرکت ایسر را مورد بررسی قرار دهیم.

تاریخچه ایسر

ایسر شرکتی تایوانی با بازار بین المللی است است که در حوزه کامپیوتر و الکترونیک فعالیت می کند مرکز مدیریت این شرکت در شهر نیوتایپه در تایوان قرار دارد انواع محصولات از کامپیوترهای شخصی، دکستاپ ، لپ تاپ ،تبلت ،کامپیوترهای سرور، دستگاه های ذخیره سازی و دستگاه های واقعیت مجازی تا نمایشگر گوشی هوشمند لوازم و جانبی را تولید می کند یکی از از زیر برند های مشهور ایسر به نام predator  و با تمرکز بر کامپوتر های خصوصی بازی فعالیت میکند .

شرکت ایسر تا ابتدای دهه ۲۰۰۰ مدل کسب و کاری تولید داشت آنها با شروع قرن ۲۱ تصمیم گرفتند تا تمرکز خود را روی طراحی بازاریابی و فروش محصولات بگذارند به همین دلیل اکنون اکثر محصولات ایسر طبق قراردادهای تولیدی و توسط شرکت های دیگر ساخته می شود .

پس از موفقیت در عرصه محصولات اولیه نوبت به افزایش تولید رسید ایسر از سال ۱۹۸۳ وارد صنعت تولید کامپیوتر شد و محصولات برند های بزرگ آن زمان را برای فروش به شرکت های بزرگ تر تولید میکرد آنها به مرور ساختار عمومی را برای تولید محصولات به کار گرفتند یکی از مثال های موفق این روند در آن سال‌ ها بود استن در مدیریت شرکت خود از روش ‌های مدرن تری نسبت به  شرکت های شرقی آن زمان استفاده میکرد    .

در ابتدا این شرکت از مشغول تولید قطعات الکترونیکی بود و با گذشت زمان در این زمینه خیلی پیشرفت کرد و کم کم به ساخت کامپیوتر در سال ۱۹۸۱ اولین کامپیوتر خود را  با نام Microprocessor  به عنوان یک کامپیوتر آموزشی تولید و منتشر کرد با اینکه اولین کامپیوتر تولید شده از سوی شرکت ‏ آیسر بود اما خوش نامی و با کیفیت بودن سایر محصولات اش موجب گردید .

این کامپیوتر هم با استقبال گرمی از سوی کاربران مواجه شود و فروش فوق العاده داشته باشد این شرکت در سال ۱۹۸۳ دستگاه تولید قطعات کامپیوتر زد و با تولید این قطعات توانست نیاز بسیاری از سازندگان کامپیوتر را رفع کند خیلی از شرکت های بزرگ دنیا محصولات الکترونیکی خود را با استفاده از قطعات این شرکت تولید میکردند از آن خیلی راضی بودند ‌.

در این سال شرکت به یکی از بزرگترین تولید کننده های قطعات الکترونیکی و کامپیوتر معرفی شد این شرکت هر روز از پله های ترقی بالا می رفت و محبوبیتش در بین کاربران بیشتر میشد (استن شیه)در سال ۱۹۸۴ برای خریدن سهام شرکت و افزایش سهامداران شروع به ارائه ی طرح های تشویقی کرد با این کار تعداد سهامداران شرکت خیلی زود افزایش یافتند به طوری که تا سال ۱۹۸۷ سه هزار از کارکنان شرکت اش جزء سهامداران بودند .

سود شرکت هر روز بیشتر از قبل می شد تا در سال ۱۹۹۰ ارزش دلار کاهش یافت با این کاهش قیمت خیلی از محصولات در جهان کاهش پیدا کرد که کامپیوتر هم از همین دسته بود و این شرکت زیادی را متحمل شد.

طبق نظر کارشناسان ما در نمایندگی ایسر این شرکت در سال ۱۹۹۴ با تولید کامپیوترهایی با کیفیت عالی و جدید ترین سیستم عامل توانست از بسیاری از رقیب های خود جلو بیفتد و سود سالانه شرکت از ۴ میلیون به ۱۰ میلیون برسد.

بزرگترین عرضه کننده ی جهان و تولید گوشی های هوشمند

این شرکت در بهار سال ۲۰۰۸ با تولید نت بوک و فروش فوق العاده آن به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان جهان معرفی شد و توانست ۳۵ درصد از بازار جهان را از طریق فروش این نت بوک ها به خود اختصاص دهد . با فروش این نت بوک ها درامد شرکت در این دوران به ۱۶.۹ میلیارد دلار رسید .

شرکت ایسر در زمینه‌های مختلفی فعالیت کرده است و بسیار موفق بوده این شرکت در سال ۲۰۰۹ یک بخش جدید به شرکت اضافه کرد و به تولید و ساخت گوشی های هوشمند مشغول شد  اولین گوشی هوشمند که این شرکت تولید کرد Acer Liquid A1 بود که آن را در همایش موبایل شهر انگلستان معرفی کرد و تشویق همگان را برانگیخت .

در این سال در آمد شرکت به ۱۷.۹ دلار رسید این شرکت در زمینه تولید رایانه شخصی بسیار موفق بود و رایانه هایی که تولید می کرد فروش بسیار خوبی داشتند در سال ۲۰۱۰ رتبه دوم بازار جهان را به خود اختصاص داد همچنین در رتبه چهارم بهترین سازنده ی کامپیوتر قرار گرفت رفت یک سال بعد درآمد شرکت به ۱۶ میلیارد دلار رسید .

این شرکت در سال ۲۰۱۵ در رتبه ی ششمین فروشنده کامپیوتر جهان قرار گرفت.

منبع: نمایندگی acer

تعمیرات سرفیس در سریع ترین زمان و با ارائه ی گارانتی معتبر تعمیر

یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان در هنگام خرید محصولات مختلف از جمله سرفیس ها، بحث تعمیرات سرفیس می باشد. اینکه تعمیرات تخصصی سرفیس در چه مراکزی و با چه کیفیتی انجام می شود می تواند مشتریان را برای خرید یک محصول ترغیب و یا منصرف نماید.

با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های یکی از بهترین مراکز نمایندگی مایکروسافت سرفیس آشنا نماییم.

تعمیرات سرفیس

همانطور که می دانید سرفیس ها به عنوان محصولاتی که با هدف ترکیب لپ تاپ ها و تبلت ها به بازار ارائه شده اند، شناخته می شوند.

همین موضوع باعث شده است تا ساختار این محصولات نسبت به لپ تاپ ها و تبلت ها تفاوت هایی داشته باشد.

بنابراین می توان گفت تعمیرات این محصولات یک امر بسیار تخصصی بوده و مراکزی که در این زمینه فعالیت می کنند باید از ابزار های مناسب برای تعمیر این محصولات استفاده نمایند.

متاسفانه بسیاری از مراکز فقط نام تعمیرات تخصصی سرفیس را یدک کشیده و در واقع در میان خدمات آن ها هیچ نشانی از تعمیرات تخصصی این محصولات مشاهده نمی شود.

به همین دلیل است که بیشتر سرفیس ها بعد از مراجعه به این مراکز دچار نقص های فنی بیشماری می شوند.

تعمیرات تخصصی سرفیس ها با بهترین و به روزترین ابزار

مرکز ما به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات سرفیس ها سعی کرده است با ارائه ی خدماتی بی نظیر تمامی دغدغه های کاربران سرفیس ها را از بین ببرد.

زمانی که یکی از کاربران مدل های مختلف سرفیس مایکروسافت با مشکلاتی در زمینه ی استفاده از این محصولات برخورد می نماید و به این مرکز مراجعه می کند، می تواند از خدمات مختلفی از جمله مشاوره در این زمینه بهره مند شود.

تیم مشاوره ای مرکز تمامی راهنمایی های لازم جهت آشنایی کاربران با مراحل مختلف تعمیرات و همچنین قیمت تعمیرات در هر مرحله را به آن ها ارائه می کنند.

استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و همچنین ابزار و تجهیزات مناسب باعث شده است تا تیم فنی مرکز بتواند در سریع ترین زمان عیب و نقص محصولات را پیدا کرده و برای تعمیرات سرفیس اقدام نماید.

استفاده از مجرب ترین کادر برای بالا بردن کیفیت تعمیرات

یکی از مهم ترین ویژگی های بهتری مرکز تعمیرات سرفیس ها را می توان استفاده از یک کادر فنی با تجربه و ماهر دانست.

این افراد که جز متخصصین این حوزه می باشند با تمامی ویژگی های فنی و ساختاری سرفیس ها آشنایی داشته و می توانند با دقت بالا این محصولات را تعمیر نمایند.

همانطور که در بالا اشاره شد، استفاده از تجهیزات به روز توانسته است این افراد متخصص را در زمینه ی تعمیرات بسیار یاری و کمک نماید.

در هنگام تعمیرات سرفیس ها و زمانی که یکی از قطعات این محصولات به دلایل مختلف نیاز به تعویض پیدا می کند، تیم فنی مرکز از قطعات اصلی و اورجینال برای اینکار استفاده می کند تا دستگاه بتواند کارایی اصلی خود را حفظ نماید.

تعمیرات سرفیس ها در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود و پس از عیب یابی اولیه، هر سرفیس به بخش مربوطه برای تعمیرات ارجاع داده می شود.

پس از پایان تعمیرات، مرکز برای تضمین کیفیت بالای خدمات ارائه شده، گارانتی معتبر تعمیر به مشتریان خود ارائه می نماید.

این گارانتی معتبر در واقع می توان دغدغه  های مشتری برای ارزش اقتصادی بالای هزینه ای که برای تعمیرات تخصصی سرفیس ها پرداخت نموده است را به مشتری نشان دهد.

خدمات این مرکز در زمینه ی سرفیس ها

سرفیس های مایکروسافت در مدل های مختلفی به بازار ارائه شده اند که تعمیر هر مدل نیازمند شناخت کامل از تمامی ویژگی های این مدل می باشد.

سرفیس ها با توجه به قدرت حمل بالایی که دارند معمولاً با مشکلات مختلفی از جمله ضرب دیدگی و یا آبخوردگی رو به رو می شوند که می تواند باعث نقص های ثانویه در آن ها نیز شود.

صفحه نمایش این محصولات هر چند از محافظ بسیار قوی بهره مند می باشد اما در صورت عدم مراقبت صحیح می تواند دچار مشکل شود که البته به راحتی در این مرکز قابل تعمیر است.

قلم سرفیس ها از دیگر اجزایی است که با توجه به کاربری بالا معمولاً با نواقصی همراه می شود که باید برای تعمیر آن از تعمیرات سخت افزاری مرکز ما استفاده نمود.

از دیگر اجزای سرفیس ها که در تعمیرات سرفیس درصد بالایی را به خود اختصاص داده است می توان به باتری و شارژر این محصولات اشاره نمود.

از دیگر خدمات سخت افزاری تعمیرات سرفیس ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

تعمیر برد

تعمیر و یا تعویض دوربین و اسپیکر

تعمیر پاور

تعمیر و تعویض فلت

تعمیر و تعویض رم و هارد دستگاه

بازیابی و بکاپ از اطلاعات

رفع مشکلاتی مانند هنگ کردن و بالا نیامدن دستگاه، آپدیت نرم افزار و نصب آن ها، آپدیت سیستم عامل و .. از جمله خدماتی هستند که در قسمت تعمیرات نرم افزاری سرفیس ها به مشتریان ارائه می شوند.

منبع: تعمیرات سرفیس