دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

علل مختلف بن شدن اکانت بازی کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز یکی از بازی‌های شناخته شده از نوع بازی‌های استراتژیک موبایلی محسوب می‌شود که نقش مهمی در موفقیت پلتفرم موبایل و بازی‌های آن ایفا کرده است. این بازی برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ و توسط استودیو فنلاندی سوپرسل توسعه و انتشار پیدا کرد در ابتدا موفقیت این بازی به اندازه‌ای بود که توانست به تنهایی صنعت عناوین موبایلی را به نقطه عطف جدیدی برساند. این بازی نقش مهمی بر روند بازی‌سازی در طول تاریخ داشته و محبوبیت آن به اندازه‌ای بوده است که شرکت سازنده در دهه‌های اخیر عناوین مختلفی را به صورت مداوم با الهام از این بازی موبایلی تولید کرده است. قبل از خرید و فروش کلش اف کلنز باید این علل بن شدن اکانت کلش را بدانید که به برخی اشاره میکنیم

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

چرا بازی کلش آف کلنز جذاب است؟

از دلایل اصلی جذابیت این بازی آپدیت‌های فوق‌العاده‌ای است که توسط شرکت سازنده منتشر شده است این آپدیت‌ها توانسته‌اند تمام آن چیزی را که کاربران برای انجام این بازی استراتژیک نیاز دارند برای آن‌ها فراهم کرده و محتوای مورد نیاز را منتشر کند.

دلائل اصلی بن شدن اکانت کاربران

استودیوی سوپرسل برای کاربران محدودیت‌هایی نیز در نظر گرفته که انجام برخی از آن‌ها می‌تواند باعث بن شدن حساب کاربری در دنیای این بازی موبایلی شود در ادامه این ۱۰ مورد آمده است.

بکارگیری برنامه‌ها و بات‌های ثانویه

قوانین بسیار سختگیرانه نسبت به استفاده از برنامه‌های ثانویه در کلش آف کلنز نیز مانند دیگر عناوین بازی‌های آنلاین وجود دارد. البته در ابتدای انتشار این بازی موبایلی بسیاری از کاربران برنامه‌ها و باد‌های ثانویه استفاده می‌کردند این برنامه‌ها به کاربران اجازه می‌داد تا به ۲۴ ساعت آنلاین بوده و در این مدت نیز امکان حمله از طرف کسی به آن‌ها وجود نداشته باشد چه به کارگیری این برنامه‌ها نوعی تقلب محسوب می‌شود اما بسیاری از کاربران خطر استفاده از این برنامه‌ها را به جان خریده بودند اما اکنون به دلیل افزایش سیستم امنیتی بازی امکان استفاده استفاده از این برنامه‌های ثانویه وجود نداشته و ممکن است یک اکانت کاربر برای همیشه بن شود.

آنلاین نبودن برای مدتی خاص در بازی

اگر به مدت ۱۸۰ روز در بازی آنلاین نشوید توسط استودیوی سوپر سل بن خواهید شد. به خطر می‌رسد این قانون کمی سخت‌گیرانه است. اما تجربه افرادی که در روز‌های اولیه انتشار این بازی به همین دلیل بن شده بودند. البته در حال حاضر بازیکنان از این موضوع اطلاع داشته و دیگر کسی به دلیل آنلاین نشدن بن نمی‌شود. اما باید در نظر داشت که این قانون همچنان توسط شرکت سازنده وجود داشته و باید رعایت شود.

این بازی در آپدیت‌های بعدی خود تلاش کرده تا بازیکنانی که بازی را ترک کرده‌اند بتوانند مجدداً به بازی برگردند. برخی از شرایط موجود کنونی امکان این کار را به کاربر خواهد داد.