دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

تصحیح رایتینگ آیلتس

پکیج های آموزش آیلتس یک پک آموزشی کامل بوده و تمام موارد مهم برای شرکت در آزمون آیلتس را به افرادی که قصد شرکت در آزمون آیلتس دارند را به طور کامل آموزش می دهد. افراد با تهیه این پکیج آموزشی، می توانند خیلی سریع تمام مهارت های خود را برای شرکت در آزمون آیلتس تقویت کنند. این پکیج های آموزشی شامل پکیج های مختلفی از جمله پکیج آموزشی آیلتس پکیج رایتینگ آیلتس و پکیج تصحیح رایتینگ آیلتس و افزایش نمره آیلتس می باشد.

آیلتس یکی از مهم ترین آزمون های بین المللی زبان انگلیسی بوده و افراد با شرکت در این آزمون می توانند زبان انگلیسی خود را ارزیابی کنند. افرادی که به خاطر ادامه تحصیل به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت می کنند، با مطالعه پکیج های آموزشی آیلتس، این امکان را دارند که در زبان انگلیسی پیشرفت کرده و در نهایت در آزمون آیلتس نمره مورد نظر را کسب نمایند. آزمون آیلتس از معتبرترین آموزن های بین المللی در کل  دنیا بوده و مدرک آن در همه جای دنیا اعتبار دارد. مدرک آیلتس یکی از معتبرترین و بهترین مدرک های زبان انگلیسی برای افرادی است که به قصد ادامه تحصیل به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت می کنند.

آموزش رایتینگ آیلتس

رایتینگ آخرین بخش از آزمون آیلتس بوده و یکی از مهم ترین بخش از آزمون آیتلس محسوب می شود. افراد داوطلب در این آزمون باید با توجه به موضوعات ارائه شده، به سئوال های این قسمت جواب دهند. زبان آموزان برای تقویت مهارت رایتینگ آیلتس زمان بیشتری لازم دارند زیرا رایتینگ نسبت به سایر بخش های این آزمون، دشوار تر بوده و مسلتزم تمرکز بیشتری است. بخش رایتینگ این آزمون، شامل 40 است و داوطبین 30 دقیقه فرصت دارند تا به این سئوال ها جواب دهند. درک مطلب این آزمون نیز 40 سئوال دارد و افراد داوطب باید در عرض یک ساعت به تمام سئوال های این بخش جواب دهند. مطالبی در این قسمت از آزمون وجود دارد، قسمتی از مقاله های موجود در روزنامه ها و مجلات است. برای نوشتن رایتینگ آکادمیک آیلتس، داوطلبین ملزم به کشیدن یک نمودار هستند. داوطلبین باید در این بخش از آزمون تقریباً 150 کلمه به کار ببرند. در حقیقت هر اندازه متنی که داوطلبین می نویسند، کوتاه تر باشد، موفق به دریافت نمره بیشتری از این بخش می شوند. در بیشتر مواقع، افرادی که در آزمون آیلتس شرکت می کنند، چون به اندازه کافی با ساختار جملات آشنایی ندارند، در این بخش از آزمون با کمبود وقت روبرو می شوند. به طور کلی می توان گفت در بخش آزمون رایتینگ آیلتس آکادمیک، توانایی افراد، در ارتباط با دو موضوع کاملاً متفاوت مورد ارزیابی قرار داده می شود. افراد داوطلبین باید در زمانی که برای آزمون در اختیار آنها قرار داده می شود، به هر دو بخش از این آزمون پاسخ دهند. متنی که داوطلبین این بخش ملزم به نوشتن آن هستند، باید به طور نیمه رسمی و آکادمیک باشد. بخش دیگر از این آزمون شامل نوشتن یک مقاله می شود و افراد داوطلب باید مقاله ایی در پاسخ به یک ایده، مشکل یا استدلال بنویسند. در این بخش از آزمون آیلتس با توجه به سئوالی که از داوطلب پرسده می شود، مهارت و توانایی های او برای توجیه یک ایده و یا ارائه راه حل برای یک مشکل، مورد بررسی قرار می گیرد. در واقع در بخش رایتینگ آیلتس، ممتحنین موارد زیادی از جمله محتوای مناسب متن، درست بودن و وسعت دایره لغات و سازماندهی مناسب برای ایده ها را مورد ارزیابی قرار می دهند.

تصحیح رایتینگ آیلتس

رایتیگ آیلتس یکی از سخت ترین بخش های آزمون آیلتس می باشد. در حقیقت می توان گفت برای تقویت مهارت رایتینگ آیلتس، زمان و تمرکز بیشتری لازم است. کارشناسان آیلتس، برای تصحیح دقیق رایتینگ آیلتس، باید موارد زیادی را در نظر داشته باشند. ممتحنین برای هر کدام از بخش های این آزمون نمره خاصی در نظر گرفته اند و بعد از جمع بندی این نمرات، عددی به دست آمده را به عنوان عدد میانگین حساب می کنند.  به طور کلی برای تصحیح رایتینگ آیلتس معیارهای زیادی وجود دارد. یکی از مهمترین این معیارها جامع و دقیق بودن متنی است که داوطلب می نویسد. در حقیقت می توان گفت جوابی که داوطبین سئوال می دهند، باید ارتباط کاملی با سئوال داشته باشد. به عبارت دیگر در بخش اول رایتینگ آیلتس، باید پاسخ همه سئوال ها با تمام ابعاد مورد نظر یکی باشد. در بخش دوم از این آزمون، زبان آموزان باید یک مقاله بنویسند و متن مقاله باید با متن اصلی کاملاً مطابقت داشته باشد. یکی دیگر از معیارهای مهم و اصلی برای تصحیح رایتنیگ آیلتس، پیوستگی و انسجام جملاتی است که داوطلب می نویسد. به طور کلی تمام متنی که افراد باید برای رایتینگ بنویسند، باید در ارتباط با سئوال بوده و به طور منسجم نوشته شود. رایتینگ آیلتس با توجه به این که جمله های یک پاراگراف تا چه حد با یکدیگر مرتبط هستند، تصحیح می شود. تمام متنی که افراد داوطلب باید برای آزمون رایتینگ بنویسند، باید در راستا با یک ایده باشد. در حقیقت منظور از انسجام و پیوستگی در رایتینگ، یکسان بودن موضوعاتی است که افراد برای نوشتن انتخاب می کنند. صحیح بودن لغات و واژگانی که در متن به کار برده می شود، یکی دیگر از معیارها برای تصحیح رایتینگ آیلتس است. در این قسمت از آزمون، لغات و عباراتی که افراد داوطلب در رایتینگ استفاده می کنند، مورد بررسی قرار می گیرد.

افزایش نمره رایتینگ آیلتس

یکی از مهمترین مواردی که موجب افزایش نمره رایتیگ آیلتس می شود، انسجام و پیوستگی در متن رایتینگ است. افرادی که نمی توانند در رایتینگ نمره بالایی کسب کنند، در بیان مطالب ضعیف هستند و نمی توانند به درستی ایده های خود را بیان کنند. افراد داوطلب برای به دست آوردن نمره بالا در رایتینگ، باید بتوانند ایده های خود را به طور دقیق و منظم در یک پاراگراف بنویسند. هنگامی که افراد داوطلب در حال نوشتن Task 1  می باشند، باید به این نکته توجه کنند که هدف از نوشتن مقاله، یک مقاله استاندارد نیست. در این بخش از رایتینگ، افراد داوطلب ملزم به نوشتن یک گزارش هستند ولی نباید نظرهای شخصی خود را در این بخش  بنویسند. متن رایتینگ باید با فرمت مناسب نوشته شده باشد و مطالب نیز باید با یک پاراگراف بندی صحیح به هم متصل باشند. داوطبین برای گرفتن نمره بالا در قسمت رایتینگ آیلتس، باید دست کم 3 الی 4 پاراگراف بنویسند. داوطلبین برای شروع نوشتن این بخش می توانند از اطلاعات موجود در سئوال یا تیتر بالای تصاویر استفاده کرده و آن را در یک یا دو خط بازنویسی نمایند. جملاتی که داوطلبین می نویسند، باید با کلمات جدید نوشته شود و تکراری نباشد. در واقع افراد داوطب برای نوشتن این جملات باید کلمات و واژه های جدیدی  به کار ببرند. یکی دیگر از روش ها برای افزایش نمره رایتینگ آیلتس، تقویت دامنه لغات و اصطلاحات است. در حقیقت می توان گفت لغات و اصطلاحاتی که داوطلبین در رایتینگ آیلتس استفاده می کنند، نباید خیلی کوتاه باشند. علاوه بر این، عدم به کار بردن اصطلاحات تکراری، ساده و کلیشه ایی نمره رایتینگ آیلتس را افزایش می دهد. بهترین استراتژی در این مورد به کار بردن کلمات چند سیلابی متنوع و ادبی است. در حقیقت بهتر است افراد داوطلب به جای به کار بردن لغات ساده، در رایتینگ خود از معادل های طولانی و ادبی  استفاده کنند.