دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

معرفی شرکت طراحی سایت سیرن وب

شرکت طراحی سایت هرمس نت پردازان پارسیان به شماره ثبت 42776 از سال 1391 همگام با آغاز رشد روز افزون کاربرد

اینترنت در دنیا به طور تخصصی فعالیت خود را در زمینه اینترنت و وب با برند سیرن به طور رسمی آغاز کرد. در این گذار ،

چالش عمده ای پیش روی ما بود، چون می بایست خدماتی عرضه نماییم که در کنار خدمات دیگر رقبا از سراسر دنیا بر یک

محمل قرار گیرند و بالطبع توقعات روز افزون کارفرمایان ما را برآورده سازد. باال بردن کیفیت خدمات ارائه شده در

چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا، امری نبود که به طور اتفاقی حاصل گردد.

دیدگاه بلندمدت در تحقیق ، تولید، عرضه پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی ما در کار است، نگرشی که به شهادت آنچه انجام

گرفته است برای مرکز تخصصی طراحی سیرن تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است. بسته های

خدماتی ما، با توجه به اهداف و نیازمندیهای مشتری، نوع فعالیت و با توجه به بودجه درنظر گرفته شده صورت می پذیرد.

طراحی وب سایت رابطه مستقیمی با شناخته شدن در موتور های جستجو و پیشی گرفتن از رقبای تجاری دارد. در طراحی وب

سایت عالوه بر نیاز به سرعت باالی بارگذاری صفحات سایت در نهایت زیبایی ، می بایست با استفاده از کلمات کلیدی و تکنیک

های سئو ) SEO ) باعث افزایش آمار بازدیدکنندگان شود.

شرکت طراحی سیرن در شهر شیراز واقع در خیابان قصر دشت قرارداد که سالیان سال میباشد که در حوزه طراحی سایت در شیراز فعالیت میکند . که مشتریان رضایت زیادی از شهر شیراز و دیگر شهر ها داشته است وبه همین دلیل است که سیرن در کنار بهترین شرکت های طراحی سایت میدرخشد.

یک بازدیدکننده وقتی برای اولین بار به سایت شما مراجعه می کند ، اولین نکته ای که نظر او را به خود جلب می کند

رنگبندی و طراحی سایت شما می باشد.

هدف ما طراحی وب سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای موجود بر روی وب در حداقل زمان و هزینه است. فرآیند

انجام کار پس از انعقاد قرارداد شامل طراحی قالب اختصاصی ، ارائه اطالعات الزم از سوی مشتری، مشاوره و ارائه راهکار

های الزم و در نهایت پیاده سازی آن است که درکمترین زمان ممکن انجام می شود.

شرکت طراحی سایت سیرن ، در تمامی فعالیتها، خود را متعهد کرده که همواره سه اصل زیر را در نظر گرفته و در تحقق آنها

کوشا باشد.

 

افتخار سیرن ارائه اطالعات علمی و روز جهان به مشتریان خود می باشد ، در همکاری با سیرن شما با جدیدترین اطالعات در

حوزه طراحی و بهینه سازی وب سایت آشنا خواهید شد و در خدمات ارائه شده به شما از بروز ترین تکنولوژی های جهان

استفاده خواهد شد. سیستم های مدیریت محتوای بکار رفته در نمونه کار های سیرن تمامی استاندارد های الزم طراحی وب

جهانی را دارا هستند .

 

افتخارات و مجوز ها

1 .مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور استان فارس

2 .عضو انجمن صنفی شرکت های انفورماتیک

3 .کسب گواهینامه مدیریت استراتژیک در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت استراتژیک در سال 1394

4 .کسب عنوان برند نمونه در زمینه فناوری اطالعات در کنفرانس ملی برند در سال 2016

5 .نامزد دریافت جایزه com.awwwards در سال 2015

International Association of Exhibitions and Events (IAEE) المللی بین انجمن در عضویت. 6

7 .دریافت گواهینامه رسیدگی به شکایات مشتری(2014:10002 ISO(

8 .دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت خدمات (2015:9001 ISO(

9 .دریافت گواهینامه سنجش رضایت مشتری(2010:10004 ISO(

10 .گواهی نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت

11 .عضو انجمن ناشران الکترونیک

12 .دارنده تندیس برند برتر در حوزهIT، IDC،طراحی سایت

13.معرفی شده در سایت ماکروسافت و گوگل

 

برخی از مشتریان سیرن :

1 -شرکت ایران خودرو

2 -بانک ملی ایران

3 -شرکت ساندویچ پنل ماموت

4 -شرکت دانش سالمت کوثر

5 -دانشگاه شیراز

6 -دانشگاه صنعتی شیراز

7 -شهرداری شیراز

8 -شهرداری یاسوج

9 -بیمارستان شفا شیراز

10-بیمارستان بوعلی شیراز

11-گروه صنعتی کاوه

12-هیئت والیبال استان فارس

13-صنایع غذایی دادفر

14-شرکت بین المللی زرسیم

15-شرکت آب و خاک سازان

 

 

مهمترین نکاتی که سیرن را متمایز کرده است ؟

هزینه طراحی سایت سیرن در مقایسه با کیفیت بسیار معقول است!

همه ما این ضرب المثل را شنیده ایم که هر چقدر پول بدهی آش میخوری اما در شرکت سیرن میتوان با هزینه کم حتی چلوکبابی با مخلفات را صرف کرد . کیفیت برای مشتریان خیلی مهم هست و در کنار کیفیت چی از این بهتر که هزینه هم معقول باشه که بتونن بای یک تیر 2 نشون را بزنند.

شما در کنار گروه طراحی سیرن میتوانید یک سایت با هزینه معقول و بالا ترین امکانات داشته باشید و به بیزینس خود با خیال راحت تمر کز کنید .

این مسئله شاید در مرحله اول غیر قابل باور باشد اما همین مسئله است که سیرن رو جز یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران تبدیل کرده است و همه جا نام سیرن میدرخشد .

امکانات وب سایت خود را می‌توانید گسترش دهید!

انعطاف پذیری بالا در cms اختصاصی یا همان سایت ساز سیرن موجب شده است که شما هر امکانات جدیدی که میخواهید با هماهنگی های لازم برای سایت خود اضاف کنید . به عنوان مثال در نظر بگیرید شما میخواهید برای سایت خود یک سیستم ایمیل مارکتینگ یا اس ام اس مارکتینگ راه اندازی کنید، گروه سیرن خیلی سریع این کار را برای شما انجام خواهد داد و مدام العمر در کنار شما خواهد بود و شما فقط یک وظیفه دارید اینکه به سایت خود تمرکز منید و کسب و کار خود را رونق دهید که سیرن در کنار شماست .

شما در سیرن ، سایت‌ غیر فارسی هم می‌توانید بسازید!

سیرن به شما کمک خواهد کرد که سایت خود را بین المللی کنید و وارد عرصه بین المللی در حوزه خود شوید و خیلی راحت با رقبای خود رقابت کنید .

گروه سیرن این قابلیت را دارد که سایت شما به زبان های انگلیسی، عربی، ترکیه ای و ... سایر زبان های دنبا که نیاز شما باشد طراحی کند و شمارا وارد بیزینس بین المللی کند . پس از این بابات هم خیال شما راحت باشد که به محض تصمیم برای راه اندازی سایت خود به زبان های دیگر سیرن همچنان در کنار شماست .

 

معلم خصوصی زبان

یکی از بهترین گزینه ها برای یادگیری هر زبانی، شرکت در کلاس های تدریس خصوصی و داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی در منزل است. معلم خصوصی با تدریس زبان با روشی منحصر به فرد به افراد کمک می کند تا زبان مورد علاقه خود را خیلی سریع یاد بگیرند.

معلم خصوصی زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی توسط معلم خصوصی یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی بوده و سطح یادگیری افراد را تا حد زیادی افزایش می دهد. زبان آموزانی که برای آموزش زبان انگلیسی معلم خصوصی دارند، زمان کافی برای یادگیری دارند و با توجه به این که تمام وقت کلاس متعلق به یک نفر است، معلم خصوصی و زبان آموز وقت کافی دارند تا در مورد درباره مسائل مختلف درسی صحبت کنند. هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی با توجه به سطح دانش زبان آموز متفاوت است. در حقیقت می توان گفت معلم های خصوصی برای تدریس در پایه های بالاتر از جمله آیلتس، مبلغ بیشتری دریافت می کنند و هزینه تدریس در این پایه ها بیشتر از سطوح مبتدی می باشد. معلم هایی که دارای مدرک بین المللی زبان انگلیسی هستند، طبق تعرفه هایی که برای هزینه تدریس خصوصی تعیین شده، می توانند هزینه بیشتری از افراد دریافت کنند. معلم های خصوصی می توانند تضمین کنند که زبان آموزان می توانند بعد از مدتی به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند. در کلاس های تدریس خصوصی، زبان آموز می تواند روز کلاس خودش را متناسب با زمان های خالی خود و معلم خصوصی انتخاب کند.

از آن جایی که هدف بیشتر افراد، از یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری مکالمه این زبان می باشد، زبان آموزان با داشتن یک معلم خصوصی با تجربه خیلی سریع به این هدف خود می رسند. بسیاری از معلم های خصوصی زبان انگلیسی، از راهکارای جدید و متنوع برای تدریس خصوصی زبان به زبان آموزان خود استفاده می کنند. دیدن فیلم به زبان انگلیسی همراه با زیر نویس، یکی از موثرترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی همراه با معلم خصوصی است. در این روش، زبان آموزان با دیدن فیلم در جلسات کلاس، با اصطلاحات و واژه های کاربردی زیادی آشنا شده و در نتیجه بعد از مدتی می توانند از این اصطلاحات در مکالمات روزمره خود استفاده کنند.

به طور کلی می توان گفت داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی، بهترین انتخاب برای افرادی است که زمان کافی برای یادگیری این زبان ندارند و می خواهند در کم ترین زمان ممکن به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنند. طبق مطالعاتی که در زمینه تدریس خصوص انجام شده است، زبان آموزان در کلاس های خصوصی گیرایی بهتری داشته و مطالب درسی را خیلی بهتر و سریع تر یاد می گیرند. از مهمترین مزیت های داشتن معلم خصوصی این است که افراد می توانند در منزل خود به راحتی زبان انگلیسی را یاد بگیرند. هزینه تدریس خصوصی در منزل با آموزگاه متفاوت است و معلم های خصوصی برای تدریس در منزل، هزینه بیشتری از زبان آموزان دریافت می کنند. معلم خصوصی کاملاً با توجه به نیاز زبان آموزان از یادگیری زبان انگلیسی، تدریس می کند. اگر بودجه کافی برای شرکت در کلاس های خصوصی ندارید، می توانید  در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی تهران زبان شرکت کنید. همچنین اگر عجله زیادی در یادگیری زبان دارید، می توانید در کلاس های آموزش فشرده زبان انگلیسی شرکت کنید.

معلم خصوصی زبان ترکی

در سال های اخیر، یادگیری زبان ترکی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و افراد زیادی به روش های مختلف در حال یادگیری زبان ترکی هستند. معلم خصوصی زبان ترکی استانبولی در تهران کمک بزرگی به زبان آموزان می کند و در حقیقت می توان گفت یکی از پربازده ترین روش ها برای یادگیری زبان ترکی، داشتن معلم خصوصی می باشد. زبان آموزان با کمک معلم خصوصی این امکان را دارند که خیلی سریع نکات آموزشی زبان ترکی را یاد بگیرند. افرادی که به یادگیری زبان ترکی علاقه دارند، با توجه به زمان کافی که در این کلاس های خصوصی دارند، می توانند به طور کامل از تجربیات معلم خصوصی خود استفاده نمایند. به طور کلی می توان گفت زبان آموزان با کمک معلم خصوصی می توانند آمادگی لازم برای شرکت در آزمون های بین المللی را پیدا کرده و در این آزمون ها نمره قبولی کسب کنند. با توجه به این موضوع که در سال های اخیر افراد زیادی در حال مهاجرت به کشور ترکیه هستند و قصد دارند اقامت این کشور را بگیرند، اقدام به یادگیری این زبان به صورت خصوصی می کنند. کشور ترکیه در مقایسه با سایر کشورها شرایط راحت تری برای اخذ اقامت دارد، در نتیجه افراد زیادی مشغول یادگیری زبان ترکی هستند. با توجه به این که یادگیری این زبان به صورت خصوصی مزایای زیادی برای افراد دارد، بیشتر افراد ترجیح می دهند این زبان را با یک معلم خصوصی تمرین کنند. یکی از مهمترین مزیت های یادگیری زبان ترکی به کمک معلم خصوصی این است که کلاس های تدریس خصوصی در مقایسه با کلاس های عمومی بازدهی خیلی بیشتری داشته و مشکلات درسی زبان آموزان خیلی سریع تر توسط معلم برطرف می شود. در کلاس تدریس خصوصی زبان ترکی، معلم خصوصی با توجه به سطح و هدف زبان آموز از آموزش به زبان آموزان آموزش می دهد. در این دوره ها، معلم خصوصی زبان آموزانی را که به قصد تجارت و کسب و کار زبان ترکی را یاد می گیرند، به طور کامل اصطلاحات تجاری به طور کامل آشنا می کند.

یکی از بهترین تکنیک هایی که در کلاس های خصوصی معلم میتواند از آن استفاده کند، ترغیب کردن زبان آموزان به گوش دادن اخبار ترکی است. معلم خصوصی می تواند در کلاس درس، قسمتی از اخبار را برای زبان آموزان پخش کند و سپس از آنها بخواهد در مورد چیزی که شنیده اند، با یکدیگر گفتگو کنند. در این روش معلم چند مرتبه اخبار را برای زبان آموزان پخش می کند تا آنها کاملاً متوجه شوند. بعد از گفتگو در مورد موضوع اخبار و کلمات جدید، معلم از زبان آموزان می خواهد خلاصه اخبار را برای او توضیح دهند.

با توجه به این که در سال های اخیر شرکت های ترکی زیادی در سراسر دنیا به فعالیت مشغول هستند و افرادی را استخدام می کنند که به زبان ترکی تسلط کافی داشته باشند، یادگیری زبان ترکی با کمک یک معلم خصوصی از اهمیت زیادی برخوردار است. در حقیقت می توان گفت یادگیری زبان ترکی به طور خصوصی، برای افرادی که قصد همکاری با شرکت های ترکی را دارند، امتیاز بزرگی است. زبان آموزان با یادگیری اصطلاحات و واژگان تجاری به زبان ترکی شانس زیادی برای همکاری با این شرکت ها خواهند داشت. معلم هایی که به صورت خصوصی زبان ترمی را تدریس می کنند، با برگزاری دوره های ویژه برای تدریس زبان ترکی، عبارات و اصطاحات تجاری مخصوص به کار را به افراد آموزش می دهند و افرادی که قصد وارد شدن به بازار کار و شرکت های ترکی را دارند با شرکت در کلاس های خصوصی زبان ترکی خیلی سریع به اهداف خود می رسند.

معلم خصوصی زبان آلمانی

زبان آلمانی یکی از زبان های مهم اروپایی بوده و یادگیری این زبان بسیار کارآمد است. افراد می توانند به روش های مختلفی زبان آلمانی را یاد بگیرند ولی طبق نظر کارشناسانی که در زمینه تدریس متخصص هستند، بهترین روش  برای یادگیری زبان آلمانی، یادگیری این زبان به طور خصوصی و همراه با یک معلم با تجربه است. تدریس خصوصی زبان آلمانی فرصت های زیادی از نظر شغلی در اختیار افراد قرار می دهد. زبان آموزانی که توسط معلم خصوصی زبان آلمانی را یاد می گیرند، در مقایسه با سایر افراد خیلی سریع به این زبان تسلط پیدا می کنند. زبان آموزان با داشتن معلم خصوصی، می توانند با توجه به نیاز خود این زبان را یاد بگیرند. یکی از مزیت های کلاس های خصوصی این است ک زبان آموز می تواند در صورت نیاز ساعت کلاس خود را تغییر دهد و در این زمینه محدودیتی نخواهد داشت.علاوه بر این معلم های خصوصی زبان آلمانی موسسه تهران زبان به زبان آموزان کمک می کند تا برای شرکت در آزمون های بین المللی زبان آلمانی، آمادگی لازم را پیدا کنند. هزینه های کلاس خصوصی زبان آلمانی با توجه به سطج علمی زبان آموز مشخص می شود و معلم خصوصی برای سطوح بالاتر هزینه بیشتری دریافت می کند.

 با توجه به این که کشور آلمان کشور آلمان از کشورهای بزرگ صنعتی است و با بسیاری از کشورهای دنیا در حال تجارت و همکاری می باشد، یادگیری زبان آلمانی به صورت خصوصی برای افرادی که با شرکت های آلمانی مشغول به همکاری هستند، یک ضرورت محسوب می شود. ممکن است افراد در صورت آشنا نبودن با زبان آلمانی، در زمینه کاری خود با مشکلات زیادی مواجه شوند. گوش دادن به اخبار آلمانی، یکی از روش هایی است که معلم خصوصی در کلاس های خود برای آموزش زبان آلمانی از آن استفاده می کند. در این روش مهارت شنیداری افراد تا حد زیادی پیشرفت می کند.

معرفی بهترین سایت های صنایع دستی

در اینجا بهترین های سایت های تفریحی را به شما عزیزان معرفی می نماییم. با ما همراه باشید و بهترین ها را بشناسید.

سایت گلیمو


https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/1197/Home/About

صنایع دستی و کار هنری و کاردستی با هم فرق دارند. استفاده از صنایع دستی بیش از یک تزیین ساده است و کاربردهای مختلفی در زندگی روزمره ی ما دارد، اما کار هنری و کار دست بعنوان یک سرگرمی به شمار می رود. در کار هنری با کمک تکنیک خلاقیت محصولی بی نقص ساخته می شود. البته در دنیای ما از کلمات صنایع دستی و هنری به جای یکدیگر نیز استفاده های زیادی می شود. یکی از اصلی ترین خصوصیات صنایع دستی این است که دستاورد روح مردم با فرهنگ و سنت های گوناگون کشورهاست. به همین سبب نمی توان صنایع دستی را به عنوان یک کالا برای مبادله و فروش دانست. خصوصیات و آداب و روسم ملت ها در روح صنایع دستی دمیده شده است.

گیلیمو بعنوان فروشگاه صنایع دستی شمال غرب در آبان سال ۱۳۹۷ با هدف فروش دست بافته های اصیل منطقه تالش و آذربایجان با امکان ارسال به سراسر کشور راه اندازی شد. این فروشگاه اینترنتی صنایع دستی در اولین سال شروع به فعالیت خود در رویدادهای گردشگری همدان، اردبیل، رویدادهای جایزه فیروزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رویداد کارآفرینی اجتماعی وزارت کشور در تهران توانست به عنوان ایده و استارتاپ برتر برگزیده شود.

گیلیمو بازاری است برای هنرمندان خلاق جای جای استان اردبیل. شما در گیلیمو می توانید به طور مستقیم با هنرمند ارتباط برقرار می کنید و محصولاتشان را با مشاهده و بررسی بخرید.

 

سایت Luxara.Ir



هدف اصلی مجموعه ی لوکس آرا، حمایت از هنر و صنایع دستی نفیس ساخته شده با دستان هنرمندان ایرانی است. لوکس آرا در این راستای تلاش های زیادی را به کار بسته است تا از هنر دست ایرانیان عزیز حمایت کرده باشد. بدین منظور جهت معرفی کالاهای ساخته شده توسط هنرمندان صنایع دستی سنتی و مدرن، انواع محصولات مرتبط در این زمینه را عرصه ی فروش نهاده است. این گونه هنرمند و هنر ایرانی را به همه ی دنیا معرفی کرده و در بازار صنایع دستی ایران، جای خود را باز کرده است. وجود بسیاری از انواع کالاهای فیک در بازار، سبب شده تا گروه لوکس آرا، ترتیبی قائل گردد تا بتواند کالای اصل را از نوع تقلبی آن در زمینه هنر، تشخیص دهند.

از آنجایی که بسیاری از افراد هنرمند ایران عزیزمان، به دنبال جذب مشتری برای کار دست هستند و در ایران عزیزمان نیز تعداد افرادی که به هنر دست اهمیت می دهند بسیار کمتر از افرادی است که به غذا و خوراکی اهمیت می دهند، مجموعه ی لوکس آرا به دنبال فرهنگ سازی این مورد نیز می باشد. اینکه ارزش دادن به هنر ایرانی سبب افزایش ارزش به ریشه های تمدن ایران عزیزمان خواهد شد. از طرفی با وجود با ارزش دانستن هنر دست ایرانی، بستری برای ایجاد اشتغال برای همه ی افراد تشکیل خواهد شد. با این کارآفرینی ها و معرفی صنایع دستی ایران عزیزمان به همه ی جهان، لوکس آرا به هدف والای خود خواهد رسید. در این راستا از انواع روش های فروش و بازاریابی استفاده کرده است. می توانید لوکس آرا را در شبکه های اجتماعی زیر دنبال نمایید تا از این هدف مطلع گردید. همچنین با مطالعه و دنبال کردن وبلاگ و محصولات موجود در لوکس آرا نیز از موضوعات معرفی صنایع دستی ایران زمین، آگاه خواهید شد.

ارائه ی کالاهای اصل با کیفیت، یکی از افتخارات مجموعه ی لوکس آرا محسوب می شود. در راستای تحقق راستین این هدف، وجود صنایع دستی سنتی و مدرن بسیار در این مجموعه و فروش آنلاین آنها، گواهی بر این مطلب می باشد.

 

سایت دستا آوا

فروشگاه اینترنتی دستاوا حاصل فعالیت تیمی متشکل از جوانان پر ذوق و خلاق است که برای رونق بازار کسب و کار صنایع دستی ایران عزیزمان تلاش می کنند. سازندگان این سایت همواره بر این باورند که ارتباط نزدیک کابران باعث رشد و پیشرفت بیشتر این سایت می شود.

مشارکت در تولید، خرید، فروش و جذب سرمایه‌گذار محصولات صنایع‌دستی از عمده فعالیت های این مجموعه می باشد.

شما هم در کارگاهت مشغول کاری و وقت بازاریابی نداری؟ بهترین کار اینه که تولیداتت رو تو دستاوا ثبت کنی! در دستاوا محصولاتتون رو در صفحه‌ای به نام خودتان قرار می‌دهید و آدرس آن صفحه رو خودتان تعیین می‌کنید. دستاوا برای عضویت و ثبت محصول از شما هیچ مبلغی دریافت نمی‌کند.

سایت هنرمند


هنر من بیش از یک پلت فرم تجارت الکترونیک است. .هدف ما معرفی استعداد و کسب کار مستقل شما به خریداران و دیگر فروشندگان است. هنر من برای گسترش هنر و پشتیبانی از هنرهندان و کسب و کارهای کوچک و بزرگ و ارج نهادن به هنرمندان ایرانی مانند شما و به منظور بالا بردن سطح هنر در ایران بنیان نهاده شده است. به راحتیکسب و کار خود را رونق ببخشید.

محصولات خود را در معرض دید خریداران قرار دهید  و در طی چند مرحله کوتاه عضوی از شبکه فروش هنر من شوید:

 در سایت ثبت نام کنید، اطلاعات کاربری خود را ثبت نمایید، محصولات خود را با دسته بندی دلخواه خود وارد نمایید. و سپس با آپلود محصولات خود شروع کنید...

با وبلگ هنر من آشنا شوید، وبلاگ هنر من منتخبی از بهترین های بلاگ های هنرمندان و فروشندگان سایت هنر من و بلاگ های سایت های برتر دنیا است، هدف از گردآوری این بلاگ معرفی هنرمندان خلاق ایرانی و ایده دادن و کمک به این هنرمندان و فروشندگان می باشد.

سایت چاروق


در چارق می توانید بهترین و زیباترین صنایع دستی و دست سازه ها را بخرید، بفروشید و نحوه ساخت آنها را یاد بگیرید.

بازار و فروشگاه آنلاین صنایع دستی چارق در راستای رسیدن به اهداف خود که معرفی و ترویج استفاده از محصولات صنایع دستی ایرانی و حمایت از هنرمندان این عرصه است، در سال 1394 راه اندازی شد و در آذرماه 1394 بطور رسمی  آغاز به فعالیت و فروش اینترنتی محصولات به تمام نقاط کشور و جهان نمود. فروشگاه آنلاین چارق در صدد گسترش فعالیت خود در بازار جهانی و معرفی صنایع دستی ایرانی به سراسر دنیاست.

از سویی دیگر چارق در تلاش است با ارائه مطالبی مفید در باب صنایع دستی منبعی جامع برای علاقمندان و پژوهشگران این زمینه باشد و در عین حال در صدد تلفیق هنرسنتی و هنر مدرن و به روز کردن و کاربردی تر کردن صنایع دستی با تولیدات خاص قدم برمی داریم. فروشگاه آنلاین صنایع دستی چارق دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور می باشد که امری بر فعالیت قانونی این وب سایت می باشد که نتیجه آن اعتماد هرچه بیشتر  هنرمندان و مشتریان هنر دوست را در بر خواهد داشت.

همه مامی دانیم هنر ایرانی یکی از غنی ترین میراث هنری در تاریخ جهان است. هنر ایرانی دارای ویژگی ماندگاری است که آن را از سایر هنرهای جهان متمایز و مشخص می سازد که می توان این هنر زیبا را که امروزه به دلایل مختلف کمی از دیدگاه دیگر ملل دنیا دور مانده را بار دیگر نمایانتر نماییم، لذا با همین رویکرد  و با هدف حمایت از هنرمندان صنایع دستی و دست ساز ایرانی، سرزمینی را در وب بنیاد نهادیم به نام چارق که نامش بر گرفته از اصیل ترین صنایع دستی و دست سازه های ایران زمین است. وب سایت چارق مرجع دست سازهای خلاقانه و مکانی در وب است که هر ایرانی می تواند دست سازه و هنر و خلاقیت خود را به تمامی دنیا نشان دهد، آموزش دهد و به فروش برساند.

شیائومی، اوپو و ویوو از فرصت برای خرید چیپ های اگزینوس سامسونگ استفاده خواهند کرد!

کمپانی سامسونگ اغلبِ گوشی‌های هوشمندش را همانند پرچمداران گلکسی خود با چیپست اگزینوس در اکثر بازارها عرضه می‌کند. اما بر اساس گزارش‌هایی که از سوی «Business Korea» منتشر شده و به دست ما رسیده است، به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد چیپست‌های اگزینوس خود را که مخصوصِ کمپانی خودش است را در دستِ برخی شرکت‌های چینی از جمله شیائومی، اوپو و ویو نیز قرار دهد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

اگر چه در چند سال گذشته سامسونگ، گوشی‌های هوشمند دیگری را نیز با تراشه‌های اگزینوس در دسترس کاربران خود قرار گرفته است. از بین سه شرکت چینی، در حال حاضر چند گوشی هوشمند ویوو با چیپست‌های اگزینوس رونمایی و معرفی شدند. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها در نهایت تصمیم گرفته‌اند چیپست مورد نیاز برای گوشی‌های هوشمند اقتصادی که قرار است نیمه اول سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شوند را به عهده‌ی خود بگیرند.


شیائومی و اوپو و فرصتی برای جلو افتادن از هواوی با توجه به تحریمِ آمریکا!

در این میان، شیائومی و اوپو سخت در تلاش هستند تا با تقویت زنجیره تامین خود، سهم بازار هواوی را که با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کند از آن خود کنند. شیائومی توانست در فصل سوم امسال، رشد عرضه بی‌سابقه ۴۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سالِ قبل به نام خود ثبت کند. در بخش گوشی‌های پریمیومی، کوالکام تنها انتخاب بسیاری از تولید کنندگان گوشی‌های اندرویدی است.


به جز کمپانی سامسونگ، هواوی تنها شرکت تولید کننده گوشی اندرویدی است که پرچمداران خود را با چیپست‌های خودش به بازار عرضه می‌کند. در حال حاضر، واحدِ چیپست سامسونگ‌ِ کره چشم به بازار چین دوخته است تا بتواند تجارت خود را به شکل مناسبی توسعه دهد. سامسونگ می‌تواند از این راه درآمد قابل توجهی را کسب کند.

شیائومی، اوپو و ویوو از فرصت برای خرید چیپ های اگزینوس سامسونگ استفاده خواهند کرد!توسط حسن شیرازیکدخبر ۱۸۶۶بدون دیدگاه


کمپانی سامسونگ اغلبِ گوشی‌های هوشمندش را همانند پرچمداران گلکسی خود با چیپست اگزینوس در اکثر بازارها عرضه می‌کند. اما بر اساس گزارش‌هایی که از سوی «Business Korea» منتشر شده و به دست ما رسیده است، به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد چیپست‌های اگزینوس خود را که مخصوصِ کمپانی خودش است را در دستِ برخی شرکت‌های چینی از جمله شیائومی، اوپو و ویو نیز قرار دهد.


اگر چه در چند سال گذشته سامسونگ، گوشی‌های هوشمند دیگری را نیز با تراشه‌های اگزینوس در دسترس کاربران خود قرار گرفته است. از بین سه شرکت چینی، در حال حاضر چند گوشی هوشمند ویوو با چیپست‌های اگزینوس رونمایی و معرفی شدند. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها در نهایت تصمیم گرفته‌اند چیپست مورد نیاز برای گوشی‌های هوشمند اقتصادی که قرار است نیمه اول سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شوند را به عهده‌ی خود بگیرند.


شیائومی و اوپو و فرصتی برای جلو افتادن از هواوی با توجه به تحریمِ آمریکا!

در این میان، شیائومی و اوپو سخت در تلاش هستند تا با تقویت زنجیره تامین خود، سهم بازار هواوی را که با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کند از آن خود کنند. شیائومی توانست در فصل سوم امسال، رشد عرضه بی‌سابقه ۴۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سالِ قبل به نام خود ثبت کند. در بخش گوشی‌های پریمیومی، کوالکام تنها انتخاب بسیاری از تولید کنندگان گوشی‌های اندرویدی است.


به جز کمپانی سامسونگ، هواوی تنها شرکت تولید کننده گوشی اندرویدی است که پرچمداران خود را با چیپست‌های خودش به بازار عرضه می‌کند. در حال حاضر، واحدِ چیپست سامسونگ‌ِ کره چشم به بازار چین دوخته است تا بتواند تجارت خود را به شکل مناسبی توسعه دهد. سامسونگ می‌تواند از این راه درآمد قابل توجهی را کسب کند.


۴ دلیل برای اینکه لپ تاپ شیائومی نخریم !!خواندن

از نظر سهم بازار چیپست در دنیا، سامسونگ در جایگاه چهارم بعد از کوالکام، مدیاتک و هواوی قرار گرفته است. با توجه به تحریم‌های دولتِ آمریکا علیه کمپانی هواوی، ممکن است سامسونگ به زودی به رتبه سوم جدول نیز صعود کند. سامسونگ اخیراً تایید کرده است که چیپست جدید اگزینوس 1080 را در تاریخ 22 آبان رونمایی می‌کند. در حالِ حاضر با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌آید که چیپست 5 نانومتری جدید سامسونگِ کره با نام «اگزینوس 1080»، از پردازنده مرکزی کورتکس A78 و پردازنده گرافیکی «مالی G78» بهره خواهد برد. در چیپست جدیدِ سامسونگ، هسته‌های کورتکس A78 جایگزین هسته‌های کورتکس A77 چیپست قبلی خواهند شد.


آنچه واضح و بسیار مسلم است سامسونگ تلاش می‌کند تا چیپست‌هایی قدرتمندی را به بازار عرضه کند و در این مسیر نیز گام‌های بلندی برداشته است. حال باید منتظر قدرت نمایی کره‌ای‌ها و کمپانی سامسونگ در قلب گوشی‌های سایر تولید کنندگان بازار باشیم.

نظر شما درباره‌ی این موضوع چیست؟


دانوتک، مرجع خبری دانش و تکنولوژی

گیج فشار چیست

گیج فشار نوعی ابزار دقیق برای اندازه گیری مقدار فشار سیالات است و در سیستم های لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد. گیج فشار دارای یک فشار سنج دقیق است و در صورت نداشتن این فشار سنج، اگر فشار به طور ناگهانی افزایش پیدا کند، مشکلات زیادی به وجود می آید. با به کار بردن دستگاه گیج فشار، سیستم های هیدرولیک دچار نشتی و همچنین تغییرات ناشی از فشار نخواهند شد. گیج فشار یک حسگر و یک نشانگر دارد و اگر تغییری در این دو ایجاد شود عددی به دست می آید که تغییرات فشار را نشان می دهد. اگر از دستگاه گیج فشار به درستی استفاده نشود، سیستم های قدرت مایع نمی توانند به طور دقیق کار خود را انجام دهند. سیستم هیدرولیکی که در این دستگاه به کار رفته به گونه ایی طراحی شده که قادر است در مجموعه ایی از دامنه های فشار فعالیت داشته باشد. محل نصب گیج های فشار هیدرولیک، اغلب نزدیک به ورودی فشار پمپ می باشد اما با این وجود آنها قابلیت نصب شدن در بخش های دیگر دستگاه مانند زیر شیر کاهش دهنده فشار را دارند. به طور کلی گیج های فشار در سیستم هایی که دارای فشار مایع هستند، به کار برده می شوند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، هر روزه طرح های جدیدی از گیج های فشار وارد بازار می شود و استفاده از آنها روز به روز در حال افزایش است. گیج های فشاری که طراحی دیجیتالی دارند، دارای سیستم عامل های دقیق تری بوده و در نتیجه به راحتی قابل تنظیم می باشند. با استفاده از گیج های فشار، نشتی های حاصل از فشار ، به آسانی قابل کنترل و اندازه گیری هستند. گیج فشار در صنایع مختلف و پالایشگاه ها نقش بسیار مهمی ایفا می کند و از رخ دادن بسیاری از حوادث جلوگیری می کند. زیرا فشار نقش مهمی در واکنش های شیمیایی داشته و با تغییر آن بسیاری از واکنش های شیمیایی نیز دچار تغییر می شود. برای استعلام قیمت گیج فشار با شرکت ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

گیج فشار دیجیتال

گیج فشار دیجیتال نسبت به گیج های فشار عقربه ایی، بسیار دقیق تر بوده و در نتیجه نتایج به دست آمده را با کیفیت بهتری گزارش می دهد. گیج فشار دیجیتال به خاطر دقیق بودنش، در صنایع زیادی استفاده می شود. گیج فشار دیجیتال در واقع نوعی ابزار دقیق است و برای اندازه گیری و سنجش فشار، از مکانیزم های زیادی مانند مکانیزم دیافراگمی، سیتم بیلوز، المنت و لوله بوردن استفاده می کند. بزرگترین مزیت گیج فشار دیجیتال نسبت به گیج های فشار عقربه ایی این است که این گیج نتایج به دست آمده را دقیق تر نشان می دهند، در نتیجه در صنایعی که حساسیت بیشتری در آنها وجود دارد، بهتر است از گیج فشار دیجیتال استفاده شود. از آن جایی که فشار نقش مهم و قابل توجهی در واکنش های مختلف دارد، به کار بردن گیج فشار دیجیتال نقش مهمی در صنایع مختلف ایفا می کند. گیج فشار دیجیتال دارای یک مبدل و همچنین یک ترانسدیوسر است و این ترانسدیوسر اطلاعات مکانیکی و آنالوگ را به داده های دیجیتالی تبدیل می کند. در حقیقت می توان گفت نیروی وارد شده بر سنسور دستگاه، در حقیقت فشار است و در مبدل به اختلاف پتانسیل و شدت جریان خروجی تبدیل می شود. در نتیجه اطلاعات به دست آمده به صورت واضح  و به شکل داده های دیجیتالی نمایش داده می شود. یکی دیگر از مهمترین مزیت های گیج فشار دیجیتال این است که این گیج می تواند به راحتی به سیستم های دیگر و سیستم های انتقالی متصل شود و به همین دلیل قادر است مانند یک تراتسمیتر فشار کار کرده و نتایج به دست آمده را به اتاق کنترل گزارش نماید. در نتیجه زمانی که اپراتور در اتاق کنترل نیست، نتایج به دست آمده به طور مستقیم وارد اتاق کنترل می شود.

گیج فشار خشک

گیج فشار خشک یکی از رایج ترین فشار سنج ها است و در پروژه های تاسیساتی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. درون گیج فشار خشک خالی است و عقربه نمایشگر آن، فشار سیال را نشان می دهد. گیج های فشار سنج خشک، با توجه به لرزش دستگاه های مکانیکی و همچنین لوله هایی که به آنها وصل شده است، همیشه لرزش دارند و به همین دلیل عقربه های فشار هم در اثر لرزش دچار ارتعاش می شوند و در نتیجه نمی توانند عدد دقیقی از فشار سیال را گزارش دهند. گیج فشار خشک FG ابزاری برای اندازه گیری فشار است و در واحدهای صنعتی از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. با توجه به این که اندازه گیری فشار اهمیت زیادی دارد، برای اندازه گیری و سنجش آن باید از تجهیزات بسیار دقیق استفاده شود. گیج های فشار در جنس های مختلفی طراحی و تولید می شوند. به طور کلی بدنه گیج های فشار از استیل، آلمینیوم یا کروم تولید می شود. بدنه گیج های فشار خشک معمولاً از جنس آلمینیوم بوده و در بیشتر موارد به رنگ مشکی ساخته می شود ولی گیج های روغنی در بیشتر مواقع از جنس پورت برنجی بوده و بدنه آن آب کوروم استیل می باشد. یکی از نکات قابل توجه در مورد گیج های فشار این است که لنز یا صفحه آنها معمولاً از جنسی متفاوت تولید می شود و برای ساخت آنها نیز شیشه یا طلق به کار برده می شود.

بزرگ ترین تفاوتی که بین گیج فشار خشک و گیج فشار روغنی وجود دارد، مایع روغنی شکل درون گیج روغنی است. در گیج های روغنی ماده ایی به نام گلیسیرین مورد استفاده قرار می گیرد در حالی در گیج های خشک این ماده استفاده نمی شود. گلیسیرین به خاطر شفاف بودنش، در داخل دستگاه گیج فشار روغنی استفاده می شود. یکی دیگر از تفاوت هایی که این دو گیج با هم دارند، قیمت آنها است. در حقیقت می توان گفت گیج های فشار خشک نسبت به گیج های فشار روغنی قیمت ارزان تری داشته و مقرون به صرفه تر هستند.

گیج فشار روغنی

گیج فشار روغنی یا پرشر گیج روغن نوعی دستگاه فشار سنج عادی و یکی از انواع ابزار دقیق محسوب می شود. محفظه ایی که فشار این دستگاه را نمایش می دهد، دارای نوعی ماده روغنی شکل است و این ماده روغنی، به کیفیت اندازه گیری دستگاه کمک بزرگی می کند. روغن به کار رفته در دستگاه گیج فشار روغنی، باعث می شود که قطعات داخلی دستگاه کارکرد بهتری داشته باشند و درنتیجه دچار اصطحکاک نشوند. در اطراف عقربه گیج روغنی، نوعی سیال گرانرو وجود دارد و از لرزش های احتمالی در حین اندازه گیری فشار جلوگیری می کند. این سیال، کیفیت و عملکرد گیج فشار روغنی را تا حد زیادی افزایش می دهد. نحوه اندازه گیری فشار در گیج های فشار روغنی، مانند ابزارهای دیگر مثل ترانسمیتر فشار و سوئیچ فشار می باشد. سنسوری که در این نوع دستگاه به کار رفته است، نوعی لوله بوردن است. در حقیقت می توان گفت سنسور فشار این دستگاه، قادر است میزان فشار را مشخص کند و در نهایت به وسیله مبدل و ترانسدیوسر، نتایج به دست آمده به صورت حرکت عقربه در صفحه نمایش دستگاه نشان داده می شود. با توجه به وجود مواد روغنی از جمله گلیسیرین که در گیج های فشار روغنی وجود دارد، دقت این دستگاه در اندازه گیری فشار بسیار دقیق است. به خاطر وجود روغن موجود در دستگاه، عقربه هیچ لرزشی نخواهد داشت و به همین دلیل فشار خیلی دقیق نشان داده می شود. گیج فشار روغنی انتخاب خوبی برای صنایع حساس و حوزه های مختلف آزمایشگاهی بوده و در این صنایع از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. روغنی که در محفظه این دستگاه وجود دارد علاوه بر این که لرزش عقربه را می گیرد، قادر است کار بخش داخلی دستگاه را تمیز کرده و همچنین آن را روانکاوی کند.