دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دوربین مداربسته

همانطور که میدانید امنیت و حفظ آن در دوره حاضر با وجود ابزارهای موجود کاری آسان و مطمئن شده است حفظ امنیت و ایجاد چرخه نظارت بر محیط کار،منزل و... برای بسیاری از ما امری قابل اهمیت و شاید دارای هزینه های بسیار است ولی ارزش با وجود هزینه های بالا و صرف نیرو و انرژی ارزش آن را دارد که سیستمی را برای نظارت بر محیط های حساس داشته باشیم در ادامه قصد داریم در مورد جزییات نظارت با دوربین های مداربسته با شما صحبت کنیم پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها می‌توانند دوربین‌های ویدئویی یا دوربین‌های دیجیتال باشند. شخصی به نام والتر بروش مخترع دوربین مداربسته بود. اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد. حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است.

اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت "Axis" با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس (Linux) تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IP برای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات (Data) استفاده می‌کرد.

همانطور که گفته شد دوربین های مداربسته دارای انواع مختلفی هستند که از نظر نوع می توان آن هارا به چند دسته مختلف دسته بندی نمود

دوربین های مداربسته آنالوگ و دارای حافظه

این دست از دوربین ها در عصر حاضر طرفداران خاص خود را دارد و مناسب برای انواع محیط های تجاری،مسکونی است این دسته از دوربین ها حافظه و یا هاردی را در رسیور(منبع برق و اتصالات) خود جای داده اند که اطلاعات دریافتی از لنز را در هارد خود ذخیره و در صورت نیاز به صورت فایل ویدویی PAL NTSC در اختیار کاربر قرار می دهند این دست از دوربین مداربسته به دلیل وجود ذخیره ساز(هارد) دارای مزایا و معایبی هستند که به آن ها در مقاله های بعدی اشاره خواهیم کرد

دوربین های مداربسته آی پی

همانطور که گفته شد دوربین های دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نیاز کاربر این شرایط و انتخاب به خود شکل تغییر خواهد گرفت یکی دیگر از انواع دوربین های مداربسته که هم امکانات بیشتری دارد و هم دارای ساختمان پیچیده و فنی حرفه ایی تری می باشد دوربین های آی پی و یا تحت شبکه می باشد این دست از دوربین ها هم در خود فضای ذخیره سازی را جای داده اند که هم به شکل فایل ویدئویی و هم از راه دور قابلیت استخراج را دارند ولی در این دست از دوربین ها تصویر به صورت اطلاعات آی پی به منبع انتقال داده می شود و بسته به نوع انتخاب کاربر استخراج می شود این دسته از دوربین های مداربسته هم دارای معایب و مشخصه های بارز خوبی است که در مقاله های بعدی سعی میکنیم در مورد آن ها با شما صحبت کنیم

خرید دوربین مداربسته

طبق سنت همیشگی سری وبلاگ ها در پایان هرمقاله تخصصی مجموعه ایی را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به آن نیاز خود را برطرف و یا از آن خرید کنید در این مقاله قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که در رسته فروش دوربین فعالیت بسیار درخشانی را دارا می باشد همانطور که گفته شد تهیه و نصب دوربین مداربسته نیازمند تخصص لازم و شناخت کافیست هایک لوک یکی از فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه دوربین مداربسته فعالیت می کند این فروشگاه علاوه برفروش و ارائه محصول دارای بخش مقالات تخصصی است که در آن می توانید مقالات بسیاری را در رابطه با انواع دوربین های مداربسته مطالعه کنید در این فروشگاه قبل از خرید می توانید نظرات کاربران در مورد محصول مورد نظر را مطالعه کنید و یا محصول انتخابی را با سایر محصولات موجود مقایسه و سپس خرید نمایید لازم بذکر است این سایت تمرکز خود را برروی برندهای خاص همچون دوربین مداربسته هایک ویژن قرار داده است هایک ویژن یک شرکت تولیدی در عرصه لوازم و ابزارهای الکترونیکی است که در مقالات بعدی این مجموعه وبلاگ ها در مورد برند آن برای شما توضیح خواهیم داد

 

یک هدیه شایسته

پیش از اینکه بخواهیم به هدایای گرانمایه- باارزش بپردازیم، بهتر است به واژه نفیس توجه اکثریت بکنیم. به راستی نفیس بودن یک کالا به چندین پارامتر مختلف وابسته است و تعیین آن با یک معیار ویژه قابل اندازه‌گیری نیست. اصالت، میزان اهمیت، ویژه بودن، شیک و قشنگ بودن و بها بعضی از مواردی است که بر اساس آن یک هدیه تبلیغاتی را برای یک نفر نفیس می کند.
در طرف دیگر این ماجرا مخاطب اخص ما حضور دارد. شناخت او و علایق و طبعش به اینکه چه کالایی نفیس خطاب شود وابستگی مستقیم دارد. بعد باید به تمام این نکات توجه شود و با فهم پسندیده از هر دو سمت هدیه و هدیه‌گیرنده این گزینش انجام شود.
هدف از تمام این موارد این است که ما را به واسطه هدیه خاصمان در یادش جاودانه کند. چه بسا این توضیح کمی برای گزینش پایانی یک هدیه فاخر یا گرانمایه- باارزش به شما کمک کند. به این چهره هدیه‌ی یک فوت شد سی ساله که مدیر یک استارت‌آپ است با یک بانو دکتر پنجاه ساله، از زمین تا آسمان متفاوت خواهد بود. حتی این نگاه باید شامل روز و فراخور احتمالی که به واسطه آن هدیه می‌دهیم هم باشد.

یک هدیه شایسته


هدایای دیجیتال به واسطه ‌به‌روز بودن و کاربردشان، بهره مهمی در هدایای گرانمایه- باارزش خواهند داشت. اما باید در عقیده داشت که در بسیاری از موارد بهتر است که به جای هدیه دادن یک کالا از یک ست هدیه بهره‌گیری کرد. به این ترتیب محصولاتی گرانمایه- باارزش در کناره یکدیگر شانس اکثریت برای تحقق هدفمان خواهند داشت. به طور نمونه یک ست هدیه دیجیتال در برگیرنده یک پاوربانک، شارژر وایرلس، فلش مموری و هدست ترکیب خوب و کاملی به نظر می‌رسد. ولی برای هر کدام از این کالاها، می‌بایست کیفیت، طراحی و برند در نظر گرفته شود. به عبارت دیگر سفارشی کردن یک پکیج هدیه از گزینش اقلام آن نخست می‌شود و لغایت بسته بندی آن ادامه خواهد یافت. هیچگاه بدون نگاه جزیی و ریزبین این

هدایای تبلیغاتی را تعبیه نکنید، چرا که بخش عمده‌ای از گرانمایه- باارزش بودن کالا به سبب اهمیت انتخاب شما شکل خواهد گرفت.

رعایت اصالت هدیه


هدایایی که در مجموعه صنایع دستی قرار بگیرند، فارغ از هزینه‌ای که برایشان می‌شود ارزشمند هستند. هنر زیبای ایرانی که به روی یک ظرف شکل گرفته و یا تزیین کننده یک ساعت دیواری شده است، بی گمان جزو هدایای نفیس قرار دارد.
اما باز هم نگاه جزیی‌نگر شما است که عالی را از خوب تشخیص می‌دهد. مینا‌کاری، منبت‌کاری، ترمه، الماس‌کاری، خاتم روی چوب و مس، فیروزه‌کاری و معرق‌کاری جزیی از مهم‌ترین صنایع دستی هستند که در میانی خانه‌های ایرانی جایگاه مهمی دارد. فقط نکته‌ای که باید برای این باره در خاطر داشت، سلیقه و میزان علاقه مخاطب با این دست هدایای سنتی است. این که صنایع دستی این چنینی علاوه بر زیبایی و اصالت، حاصل ساخت دست یک هنرمند است، ارزش آن را دوچندان خواهد کرد. یک هدیه‌ی بی همتا و گزیده تر برای کسی که قصد دارید اعتبار و اهمیتش را در قالب یک هدیه بیان کنید.

 

http://hesehaftom.com/shop/

 

آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته

آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته

در اینجا می توانید فیلم های آموزشی در زمینه برش و خیاطی را به صورت رایگان بارگیری کنید که به شما در پاسخ به سؤال اصلی کمک می کند: 

چگونه می توان دوختن را از ابتدا یاد گرفت؟

 شما می توانید با استفاده از آموزش های ویدئویی رایگان ، دوختن لباس را با دست خود بیاموزید و به دامد زایی بپردازید و دوره های خیاطی حرفه ای یاد بگیرید. البته تصمیم با شماست که می گیرید.

 در اینترنت پک های زیادی با آموزش در زمینه خیاطی وجود دارد ، اما به هیچ وجه ارزان نیستند. همچنین شامل کلیه مطالب آموزشی خیاطی نیست که به شما در یادگیری اصول اولیه برش و خیاطی کمک کند.

از این آموزش های ویدئویی مربوط به آموزش خیاطی ، اصول اولیه دوخت را یاد خواهید گرفت ، پاسخ های بسیاری را پیدا خواهید کرد که برای مبتدیان جالب است ، با تئوری و تمرین در خیاطی آشنا میشوید


در اینجا با مجله خیاطی سیماکده آشنا خواهید شد  با الگوهای ، کاغذ ردیابی ، حاکم ، یک تکه پارچه ، گچ خیاطی ، نخ ، سوزن ، قیچی و البته یک چرخ خیاطی ارائه شده است.

 پس چی؟ 

از کجا شروع به یادگیری نحوه دوختن یا خیاطی کنیم؟

سیما عمرانی

نویسنده کلاس کارشناسی ارشد

فریبا مراد زاده

به نظر می رسد یک سؤال بسیار ساده است که باید یک جواب ساده برای آن وجود داشته باشد. 

اما خیاطی این نیست که "به دامن فکر کنید ، چه چیزی برای دوخت ، دو درز و انجام کار شما وجود دارد." خیاطی به صبر و حوصله ، توجه ، دقت و از همه مهمتر آرزو نیاز دارد. فقط باید شروع کرد و شما احساس خواهید کرد که دوخت اعتیاد آور ، جذاب است. این یک روند بسیار جالب و جذاب است.

بنابراین ، از کجا باید شروع به یادگیری نحوه خیاطی کنید؟

چگونگی انتخاب یک چرخ خیاطی: نکاتی برای شروع اموزش خیاطی

دستیابی به ماشین آلات دوخت

قبل از نشستن در پشت چرخ خیاطی ، دستورالعمل های مربوط به آن را با دقت بخوانید. بیاموزید که چگونه نخ را در چرخ و جاهی مشخص قرا دهید چگونه سوزن را نخ کنید و ماسوره و... ، تنظیمات را درک کنید ، چگونه آنها را به صورت صحیح تنظیم کنید ، به عنوان مثال برای یک کوک مستقیم یا زیگزاگ. از نخ ها و سوزن ها متفاوت برای خیاطی روی چرخ خیاطی شما می توان استفاده کرد.

نحوه یادگیری دوختن: نکاتی برای مبتدیان در خیاطی

تکه های پارچه های مختلف را برداشته و سعی کنید درزهای اصلی را بسازید: کوک راسته ، زیگ زاگ ، کوک دکمه ای را یاد بگیرید چگونه یک چرخ با یک پارچه خاص وخته میشود. در یک نوت بوک تمام تنظیماتی را که استفاده کرده اید ، هنگام کار و با کدام پارچه تغییر کرده اید. را یاداشت کنید.

برای اینکهبتوانید دوخت در خط مستقیم رایاد بگیرید ، باید بیش از یک بار تمرین کنید. بسیار خوب است که این مهارت را روی حوله ها ، کیسه ها ، به تدریج کار را پیچیده کنید ، به عنوان مثال ، دوختن سفره یا ملافه.

نحوه یادگیری دوختن: نکاتی برای مبتدیان

اول از همه ، تمام اندازه گیری ها را از خود دور کنید و آنها را با اندازه های جدول استاندارد مقایسه کنید. اگر اختلافات ناچیز است ، می توانید با خیال راحت نزدیکترین اندازه ممکن را مطابق با استانداردهای خود بگیرید و الگوی آن را حذف کنید.

برای ترجمه این الگو ، به یک کاغذ پوستی منظم نیاز خواهید داشت که در هر فروشگاه از کالاهای برای سوزن دوزی و خیاطی یا کاغذ ابریشمی تخصصی برای ترجمه الگوها پیدا خواهید کرد. و همچنین یک قلم نمدی ، قلم ژل یا مداد و یک خط کش.

دوختن دستورالعمل ها و کلاس های در مجلات، هر مدل ارائه شده دارای توضیحات و دستورالعمل های خیاطی است.

در این دوره تعداد بسیار زیادی از مباحث را در نظر خواهیم گرفت ، با شروع کارهایی که برای شروع خیاطی و پایان دادن به خیاطی محصول نهایی لازم است ..

راهنمای خرید UPS

این روزها یو پی اس یک نام آشنا برای هر کسی که به نوعی با دنیای تکنولوژی در ارتباط است. احتمالا می‌دانید که به طور کلی یو پی اس ها به سه دسته کلی یو پی اس آفلاین ، یو پی اس لاین اینتراکتیو و یو پی اس آنلاین تقسیم می‌شوند. اما در واقع یو پی اس آنلاین چیست ؟ چه تفاوتی با یو پی اس آفلاین دارد و اگر قصد خرید یو پی اس آنلاین دارید کدام نوع می‌تواند برای شما مناسب باشد؟ اگر می‌خواهید بدانید که کدام نوع از منابع برق اضطراری برای شما مناسب است  در ابتدا باید بدانیم که خود یو پی اس چیست و چه کاری انجام می‌دهد.

اما دانستن تمام این نکات ممکن است برای فردی که تخصص یا پیش زمینه ای در این زمینه ندارد کار سختی باشد به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که حتما پیش از خرید چنین دستگاهی به مراکز معتبر مراجعه کنید. به هر حال ما در این جا یک راهنمای کوچک خرید برای شما اماده کرده ایم.

پیش از خرید هر مدل از این دستگاه حتما باید به نیازمندی کسب و کار یا تجارت خود توجه کافی داشته باشید. در واقع باید به بودجه خود توجه داشته باشید و از آن مهم‌تر بدانید که نوسانات برقی چقدر بر تجارت شما تاثیرگذار خواهد بود. اگر قطعی برق برای کار شما یک مشکل عمده و اساسی است که منجر به از دست رفتن اطلاعات می‌شود بهتر است که از منبع تعذیه آنلاین استفاده کنید. این نوع با این که قیمت بالاتری دارند، اما بهترین و مطمئن‌ترین محافظت را برای شما به ارمغان می‌آورد. اما اگر قطعی و نوسانات برق برای شما یک دردسر به حساب می‌آید می‌توانید از انواع لاین اینتراکتیو استفاده کنید. شما باید در حین خرید این دستگاه به توان مصرفی دستگاه‌های خود نیز توجه داشته باشید. برای مثال همواره توصیه شده است که دستگاه ۲۵ درصد بیشتر از نیاز کل مصرف کننده‌ها ، ظرفیت داشته باشد.

منبع: https://farsanups.com/1874/%db%8c%d9%88-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/