دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

خرید بک لینک را از کدام سایت انجام دهیم؟

با خرید هر کدام از این پکیج ها، تمامی پروسه لینک بیلدینگ توسط تیم ما انجام داده خواهد شد و در نهایت لیست بک لینک های ساخته شده برای مشتری ارسال خواهد گردید.  شما هم می توانید با بررسی های لازم کیفیت لینک ها را مشاهده کنید.
برای لینک سازی درست تکنیک های متنوعی هست که معمولا در موضوع سئو کلاه خاکستری مطرح میشن. یعنی روش هایی که انجام انها مورد تایید گوگل نیست ولی راهی هم برای تشخیص شون نداره. بک لینک های PBN ، لینک هایی هستند که به صورت لایه ای ایجاد می شوند و در چندین لایه به صورت غیر مستقیم امتداد می یابند تا اینکه در راس آن، به سایت اصلی که همان سایت شماست می رسند.
لینک خروجی صفحه : در صورتی که قصد خرید بک لینک را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که بک لینک شما در سایت هایی ثبت شود که در صفحات آن لینک خروجی زیادی وجود نداشته باشد و به نوعی وب سایت اسپم نشده باشد.
همچنین در این رپورتاژ خبری شما میتوانید تعدادی لینک بصورت فالو قرار دهید که دریافت لینک از خبرگزاری های معتبر باعث افزایش رتبه وبسایت و کلمات کلیدی مدنظر شما در گوگل خواهد شد.
به زبان ساده، گوگل بک لینک را بعنوان یک رای مثبت از طرف کاربران به صفحه یا سایت خرید بک لینک تضمینی شما می شناسد. با کسب رای بیشتر شما شانس پیروزی در انتخابات گوگل را خواهید داشت. گوگل صراحتا اعلام کرده که خرید بک لینک برخلاف سیاست های این سایت بوده و تخلف شناخته میشود.
این روش را میتوان بدترین و ناکارآمدترین روش لینک سازی خارجی دانست. ابزارهای آنلاین آدرس سایت شما را دریافت کرده و در هزاران سایت دایرکتوری یا ابزارهای تست آنلاین آن را درج میکنند.
بطور کلی به هر لینکی که از خارج از سایت دریافت میکنید بک لینک گفته میشود .روند کار شما بنظر درست میرسد و اعلام نظر قطعی در مورد دلیل افت سایت پس از دو ماه بدون بررسی دقیق و اطلاع از کلیه فعالیت های انجام شده ممکن نیست. یک مقاله ۳۰۰ کلمه ای مناسب است. اگر دوست دارید، می توانید یک لینک در بخش وب را در پروفایل قرار دهید.
در حالی که الان خیلی از سایتای موفق ازش استفاده می کنن بعد از ارسال مطلب و اشتراک مطالب به صفحه حداقل دوم گوگل تو کلکه کلیدی پر رقابت می رسن زمانی که لینک وبسایت شما در وبسایت دیگری ثبت شود، به لینک ساخته شده بک لینک می گویند. عده ای از وبمستران تصور می کنند که بک لینک ها دیگر ارزشمند نیستند و در رتبه بندی وبسایت ها در گوگل تاثیری ندارند اما اینگونه نیست! طبق گفته گوگل، بک لینک یکی از ۳ سیگنال اصلی مورد استفاده در رتبه بندی نتایج است(مشاهده مقاله).
در روزهای آینده حتما در این صفحه وبلاگ های با دامین اتوریتی بالا را معرفی خواهیم کرد. استفاده از این سایت رایگان نبوده و نیازمند خرید لایسنس و اکانت پریمیوم می باشد. جهت خرید اکانت Moz Pro یک بهینه سازی وب سایت    seo اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.