دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ | آموزش تولید محتوا

مشاوره سئو چیست؟ و چرا نیاز به مشاور سئو داریم؟

مشاوره سئو از خدماتی می باشد که سئوسل با افتخار به تمامی کسب و کارهای نوپا (سایتهایی که در ابتدای راه بوده و قصد ورود به بازار آنلاین را دارند) و همچنین کسب و کارهایی که مدتی از حضورشان در بازار آنلاین گذشته است، ارائه می نماید تا بتوانند مسیر صحیح یا صحیح تر پیش روی خود را شناخته و برای رسیدن به اهداف خود آن مسیرها را طی نمایند.


سئو مجموعه ای از فعالیت های مهم، پی در پی، طویل المدت و حساس و در بعضی مواقع غیر قابل برگشت می باشد که باعث می شود سایت شما به صدر نتایج گوگل دست یابد.


حال چه باید کرد تا دیگر در مسیرهای پرخطر سئو گام بر نداریم؟ بله درست حدس زدید. باید از تجربه افراد و سئوکارهای حرفه ای و با تجربه در این حوزه استفاده کرد.


توجه داشته باشید که با توجه به موضوع سایت ها و اهدافی که مدنظر دارند، استراتژی های بسیار زیادی را می توان در نظر گرفت و این خود باعث شده است که سردرگمی های زیادی برای کسانی که آشنایی چندانی با سئو ندارند به وجود بیاورد.

مشاوره سئو تضمینی یعنی چه؟

آیا مشاوره سئو تضمینی به این معناست که ۱۰۰ درصد پس از مشاوره سایت به نتایج برتر دست یابد؟ قطعاً خیر.


وقتی از سئو صحبت می کنیم در واقع از بهینه سازی های سایت با توجه به الگوریتم ها و یک سری از فاکتورهای گوگل صحبت می کنیم. فاکتورهایی که برای بالا آمدن در نتایج گوگل لازم است رعایتشان کنیم.


اما چرا هیچکدام از استراتژی های سئو نمی توانند ۱۰۰ درصد به وقوع بپیوندند؟


واضح است. الگوریتم های گوگل به صورت پی در پی در حال بروزرسانی هستند و فعالیت شما به عنوان یک سئوکار نیز می بایست هم راستا با این تغییرات، تغییر کند.


وظیفه مشاور سئو چیست؟

مشاور سئو یک مسیر کلی برای فعالیت هایی که لازم است انجام شود به مجری اعلام می کند. مجری مختار است از این مسیر پیروی کند و تمامی فعالیت ها را قدم به قدم اجرا نماید یا اینکه از اجرای آن صرف نظر نماید!


مشاورین سئو معمولا بهترین مسیر و استراتژی را به صاحبان سایت ها و یا سئوکارانی که مجری پروژه های مختلف هستند مشخص می کنند و این استراتژی اغلب با آخرین متدهای روز همخوانی دارند و لازم است امن ترین متدها در نظر گرفته شود.


برخی از مواردی که یک مشاور سئو در مشاوره ها ارائه می کند:


چگونه یک سایت را طراحی کنیم؟

از چه CMS ای برای طراحی سایت خود استفاده کنیم؟

آیا لازم است سایت خود را به صورت اختصاصی کدنویسی نمائیم؟

آیا روند تولید محتوای ما مناسب است؟

برای تولید محتوا چه کنیم و چه برنامه ای پیش بگیریم؟

آیا سئو داخلی سایت مناسب است؟

برای سئو داخلی سایت چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

چگونه کلمات کلیدی مناسب و هدفمند را بیابیم و برای آن تولید محتوا کنیم؟

آیا تولید محتوای انبوه انجام دهیم یا خیر؟

آیا لینک سازی های داخلی را درست انجام داده ایم؟ اگر نداده ایم چه کنیم؟

چگونه رقبای خود را تحلیل کنیم؟

با یک استراتژی مشخص احتمال دارد تا چه رتبه ای رشد کنیم؟

چه مدت طول می کشد به رتبه موردنظر دست یابیم؟

آیا لازم است بک لینک بسازیم یا خیر؟

آیا اقدام به خرید بک لینک کنیم یا خیر؟

این موارد تنها برخی از مواردی هستند که یک مشاور سئو حرفه ای در مورد آن ها مشاوره های لازم را خدمت صاحبان وب سایت ها ارائه می نمایند.

مشاوره سئو رایگان است؟

مشاوره به طور کل امری زمان بر و نیازمند دقت و بررسی ها و تحلیل های فراوان است.


مشاور سئو حرفه ای سئوسل با افتخار خدمات مشاوره سئو را خدمت کلیه عزیزان با هزینه مناسب ارائه خواهند کرد.


چگونه برای دریافت مشاوره سئو درخواست دهیم؟

جهت دریافت مشاوره سئو کافیست مراحل زیر را طی کنید:


در پنل کاربری سئوسل (این لینک) ثبت نام نمائید.

یک تیکت به واحد خدمات مشاوره سئو ارسال نمائید.

در متن تیکت، آدرس سایت و مواردی را که برای آن نیاز به مشاوره دارید وارد نمائید (مشاوره سئوی کامل، مشاوره سئوی داخلی، مشاوره سئوی تکنیکال، مشاوره سئوی خارجی).

تیکت شما بررسی شده و زمان پیشنهادی و هزینه مشاوره به شما از طریق تیکت اعلام خواهد شد.

در صورت موافقت شما و پس از صدور و پرداخت صورتحساب آنلاین، مطابق هماهنگی، مشاوره خدمت شما ارائه خواهد شد.

مشاوره ها به صورت ساعتی بوده و حداقل زمان مورد پذیرش جهت مشاوره، یک ساعت می باشد.

چگونه یک دامنه مناسب انتخاب کنیم؟

انتخاب دامنه برای سایت به موارد زیادی وابسته است. یک مشاور سئو به شما خواهد گفت که چه نوع دامنه ای می تواند برای وب سایت شما بهتر و بهینه تر باشد. همچنین در انتخاب اسم و عنوان برندتان نیز مشاوره های لازم را خواهد داد.

چگونه یک سایت را طراحی کنیم؟

تصمیم گیری و انتخاب اینکه سایت خود را به صورت اختصاصی طراحی کنیم یا از cms های آماده استفاده کنیم نیاز به بررسی هدف و نوع خدمات و محصولات قابل ارائه سایت شما دارد. اینکه سایت خود را چگونه طراحی کنید و برای طراحی به کدام شرکت یا طراح بسپارید و چقدر هزینه در این باره خرج کنید را یک مشاور سئو به شما خواهد گفت. در واقع در یک مشاوره، این قدم مهم که در واقع همانند ستون یک ساختمان چند طبقه و یک برج بلند است به طور کامل توضیح داده می شود.


از چه CMS ای برای طراحی سایت خود استفاده کنیم؟

وقتی از cms صحبت می کنیم، در صورتی که آشنایی نسبی با آن ها داشته باشید به احتمال زیاد در ابتدا نام وردپرس در ذهن شما نقش خواهد بست. ضروری است که بدانید برای اهدافی که مدنظر دارید آیا استفاده از cms هایی همچون ودرپرس یا جوملا یا دیگر cms ها بهینه یا مناسب هستند یا خیر. حتی شاید لازم باشد برای وب سایت خود با توجه به نیاز و هدفی که دارید، cms کاملا سفارشی و اختصاصی طراحی نمائید.


این موارد در  یک جلسه مشاوره سئو به طور کامل توضیح داده خواهد شد و مشاور سئو، شما را در زمینه انتخاب بهترین cms به طور دقیق راهنمایی خواهد کرد.

آیا لازم است سایت خود را به صورت اختصاصی کدنویسی نمائیم؟

همانطور که توضیح دادیم بررسی این مورد که سایت نیاز به کد نویسی اختصاصی دارد یا خیر به فاکتورهای زیادی وابسته است. کدنویسی اختصاصی نسبت به استفاده از cms ها دارای انعطاف پذیری بیشتری در پیاده سازی ماژول های متفاوت دارد اما به همان میزان نیز محدودیت هایی را برای شما به وجود خواهد آورد. این که برای بازدهی بیشتر و کاهش محدودیت ها از cms سفارشی استفاده کنید یا خیر به طور کامل در جلسه مشاوره توضیح داده خواهد شد.


از چه ظاهری برای سایت استفاده نمائیم؟

بعد از آنکه cms مناسب برای سایت خود را انتخاب کردیم، نوبت به انتخاب قالب و طرح سمت کاربر سایت خواهد رسید. در این حالت پیشنهاداتی از سمت مشاور سئو در رابطه با بهترین نوع چیدمان و یا استفاده از قالبی مشخص به شما داده خواهد شد. قالبی که هم بتواند نیاز ظاهری سایت شما را برطرف نماید و هم از نظر استانداردهای کد نویسی در سطحی باشد که مشکلی برای سئو و بهینه سازی سایتتان به وجود نیاورد.


سایت ما در حال حاضر در چه وضعیتی قرار دارد؟

پیش از شروع سئو سایت، لازم است تحلیل دقیقی از وضعیت فعلی سایت خود داشته باشید. این که سایت شما اکنون در چه وضعیتی قرار دارد می تواند تعیین کننده روال بعدی انجام سئوی سایت باشد و هزینه ها و زمان را به مقدار قابل توجهی کمتر و یا بیشتر کند. بنابراین وضعیت فعلی سایت شما نیز توسط مشاور سئو نیازمند بررسی بوده تا مطابق با آن وضعیت بتوانید یک برنامه منسجم برای سئو سایت خود طرح ریزی نمایید.


برای تولید محتوا چه کنیم و چه برنامه ای پیش بگیریم؟

تولید محتوا فقط متن نیست. می تواند صوت، ویدیو و دیگر فرمت های رایج محتوا باشد. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که تشخیص بهترین نوع و اثرگذارترین نوع محتوا ساده نیست. پس از آنکه روال تولید محتوای سایت مشخص شود، در مشاوره سئو در رابطه با اینکه چه محتوایی ایجاد کنید و یا تولید محتوا را چگونه با کمترین هزینه برون سپاری کنید توضیح داده خواهد شد.


آیا سئو داخلی سایت مناسب است؟

شاید تصور کنید سئو داخلی تنها یک کلمه باشد اما اینطور نیست. سئو داخلی خود شامل چندین مبحث مهم هست. بحث سئو تکنیکال، سئو محتوایی، لینک سازی های داخلی و بهینه سازی سرعت سایت و غیره جزو برخی از مباحثی هستند که در سئو داخلی مطرح می شوند. برای داشتن سایتی بهینه لازم است تمامی این موارد را مو به مو رعایت کنید. یکی از اهداف مشاوره سئو ارائه بهترین پیشنهاد برای بهینه سازی سئو داخلی می باشد.


چگونه کلمات کلیدی مناسب و هدفمند را بیابیم و برای آن تولید محتوا کنیم؟

انتخاب کلمات کلیدی از آن کارهایی است که موفقیت یا شکست شما را در بازار اینترنتی و آنلاین به راحتی تعیین می کند. اینکه چه کلمه ای انتخاب کنید که هم ورودی هدفمند بسیاری را روانه سایتتان کند و هم در کوتاه ترین زمان بتواند سایت شما را به صفحه اول گوگل برساند کار آسانی نیست و یک پروسه کاملا تخصصی است. مشاورین سئو سئوسل در این زمینه کلیه مشاوره های لازم را به شما در حوزه کسب و کارتان خواهند داد و با توجه به حوزه ای که در آن فعالیت می کنید برخی از کلمات هدفمند را به شما پیشنهاد می دهند و نحوه انتخاب کلمات مناسب را به شما واگذار خواهند کرد.


آیا تولید محتوای انبوه انجام دهیم یا خیر؟

برخی از سایت ها نیازمند این هستند که تولید محتوای انبوه داشته باشند. یعنی در بازه های زمانی کوتاه و به صورت مداوم و پی در پی تولید محتوا انجام دهند تا بتوانند ورودی های هدفمند و مرتبط جذب نمایند. اینکه سایت شما نیز به تولید محتوای انبوه و منظم نیاز دارد یا خیر در طی مشاوره به شما شرح داده خواهد شد.


با چه تکنیک هایی می توانیم بیشترین فروش را داشته باشیم؟

برای داشتن فروش لازم است هم ورودی مناسبی داشته باشید و هم محتوای مناسب. برای دریافت ورودی مناسب که بدون شک لازم است کلیه فاکتورهای سئو را رعایت کرده تا بتوانید افزایش رتبه را تجربه نمایید. اما در رابطه با نحوه نوشتن محتوایی که فروش را به ارمغان بیاورد در جلسات مشاوره سئو در مورد آن صحبت خواهد شد و ایرادات محتوایی شما به شما انتقال یافته و شما را در تولید یک محتوای هدفمندتر توسط متخصصین تولید محتوا یاری خواهیم کرد.


آیا لینک سازی داخلی را صحیح انجام داده ایم؟ اگر نداده ایم چه کنیم؟

لینک سازی داخلی صحیح یکی از فاکتورهای بسیار مهم در سئو داخلی محسوب می شود که رعایت اصول آن در افزایش رتبه سایت شدیداً موثر است. اینکه لینک سازی داخلی سایت شما در چه وضعیتی قرار دارد توسط مشاور سئو بررسی و نتیجه و پیشنهادات لازم به شما ارائه خواهد شد.


https://seocell.ir/seo-consulting/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.